A Szent Korona Értékrend bevezetésének Munkaterve
2013.04.21 19:11
A Szent Korona Értékrend bevezetésének
MUNKATERVE
(a Választási főtörvény[1] ideiglenes végrehajtási utasítása)
Ez a munkaterv azoknak a szabad magyaroknak a tettein keresztül valósul meg, akik elfogadják a közszabadságot megvalósító Szent Korona Értékrendet az emberi élet alapjaként.
A munkaterv
- módszere a településektől (alulról) építkezés[2],
- eszköze a teljes önellátás-szervezés[3],
- ismeretátadó anyagai a „miért-mit-hogyan” arisztotelészi kérdésre adott válaszok[4],
- irányító adatai a Települések összehangolása adatállományban[5]
szerepelnek.
A munkaterv vázlata:
I. Előkészítés
II. Településeken végzett tevékenységek
III. Járásokban végzett tevékenységek
IV. Megyékben végzett tevékenységek
V. Országos összehangoló tevékenység
VI. Országgyűlési képviselőválasztás
VII. Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés
I. Előkészítés
Azok, akik vállalják, hogy összehangolói lesznek az Alkotmányozó Nemzetgyűlés előkészítésének, Továbbadó Szert tartanak.
1. A Továbbadó Szer helye és időpontját az igényeknek megfelelően szervezzük
2. A Továbbadó Szeren a résztvevők által vállalt feladatok:
- a Tudat gondolattá válásával a tettvállalás fogadókészségének kialakítása
cél: a tudat rezgése minél több emberben érje el a Krisztusi Szent Korona rezgését;
- a Szent Korona Értékrend fő jellemzőinek általános, részeinek érdekcsoportonkénti megismertetése
cél: minden lelkileg fogadókész ember értse meg, hogy a Szent Korona Értékrend közszabadsága mit jelent általában, és az ő településére, vallására, nemzetiségére, nemére, korcsoportjára és szakmájára vonatkozóan;
- a megismertek gyakorlattá tétele
cél: a települések önellátásra történő felkészülését jelentő Települési törvény elkészítése és lehetőség szerinti alkalmazásán keresztül a települések, járások, megyék, nemzetiségek, vallások, nemek, korcsoportok, szakmák elöljáróinak, követeinek kiválasztása.
3. A Továbbadó Szeren tartott ismeretátadás dia és video segédlettel
A Szent Korona Értékrend Akadémia[6] első második és harmadik fokozata.
3.1 Első fokozat[7]
Első nap
A nap címe: A Szent Korona Értékrend általános ismertetése[8]
10.00-11.00 Az Átadó Szer ünnepélyes megnyitása
11.00-17.00 Gondoskodó Magyarország
Közben ebédszünetet és óránként kávészünetet tartunk
17.00-19.00 Az önigazgatás (szubszidiaritás) Pajzsa a Magyar Modell
Közben óránként szünetet tartunk
Második nap
A nap címe: A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend szerinti gondolkodási mód elemző és gyakorlati összevetése
09.00-19.00 A globalizmust szolgáló Európai Unió alternatívája a Szent Korona értékrenden alapuló természetes rendszer
Közben ebédszünetet, óránként kávészünetet tartunk
A részterületek elérhetősége
Emberi környezet:
|
Szakterület |
A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend közötti különbségre vonatkozó kérdés |
---|---|---|
|
Települések összehangolása - https://nemzetiegyseg.com/Telepules.html |
A település természetes élettér, vagy munkaerő-utánpótlási raktár? - Nevelés, vagy idomítás, egészség, vagy használható állapot, együttélés a természettel, vagy önérdekű pusztítás? |
|
Jog és közigazgatás - https://nemzetiegyseg.com/Jog.html |
Természetesség vagy természetellenesség? |
|
A vallás a természetes értékrendre vezető lelkiismereti szabadság, vagy a természetellenesség eltűrésének eszköze? |
|
|
Kultúra és tudomány - https://nemzetiegyseg.com/Kultura.html |
A hagyomány, a művészet és a tudomány értékteremtő erő, vagy díszlet? - Életet adó gyökér, vagy karanténbeli őskövület, erőt adó szépség, vagy önazonosságvesztő kábítószer, életet szolgáló kegyelem, vagy önpusztító barbárság? |
|
Egészségügy - https://nemzetiegyseg.com/Egeszsegugy.html |
Egészség, vagy használható állapot? |
|
Nevelés, oktatás - https://nemzetiegyseg.com/Neveles.html |
Nevelés vagy idomítás? |
|
Védelem - https://nemzetiegyseg.com/Vedelem.html |
A védelem azt biztosítja, hogy az ember biztonságban éljen, értékei saját érdekeit szolgálják, vagy a világterrorista támadógépezet társtettesévé alázott kengyeltartója? |
|
Család, korosztályok - https://nemzetiegyseg.com/Csalad.html |
A család az ember életre-teremtője, vagy munkaerő-előállító műhely? - Közösségi életet élő Teremtmény vagy piacra szánt áru az ember? |
|
Nemzetiség - https://nemzetiegyseg.com/Nemzetiseg.html |
A nemzetiség a természetes különbözőség egymást erősítő, szerves egységének része, vagy a gyűlöletkeltéssel szított megosztottság, szétszakítottság forrása? |
Gazdaság
|
Szakterület |
A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend közötti különbségre vonatkozó kérdés |
---|---|---|
|
Gazdaság általános jellemzői - https://nemzetiegyseg.com/Gazdasag.html |
A gazdaság embert szolgáló értékteremtés, vagy pénzt szolgáló haszonforrás? - Az értékteremtés a létrehozó érdekét szolgálja, vagy az érték teremtése elválik annak élvezőjétől? |
|
Államháztartás (költségvetés) - https://nemzetiegyseg.com/Koltsegv.html |
Az államháztartás a nemzeti vagyon növekedésének felhasználását szabályozza, vagy a sarcfizetéssel történő eladósítás és elszegényítés eszköze? |
|
Mezőgazdaság és élelmiszeripar - https://nemzetiegyseg.com/Mezogazd.html |
A mezőgazdaság a nemzet természetes erőforrása, boldogulásának alapja, vagy a nemzet zsarolásának eszköze? - A nemzet elidegeníthetetlen tulajdona a föld, vagy szabadpiaci áru? Elsődlegesen a nemzetet kell ellátni magyar élelmiszerrel, vagy az idegeneket? A földművest gyarapítsa munkájának eredménye, vagy az idegen spekulánsokat? |
|
Az ipar anyagi kincseink embert szolgáló átalakítása, vagy környezetromboló szakbarbarizmus? - Úgy használjuk, hogy megmaradjon, vagy úgy, hogy felégetjük a jövőt? |
|
|
Szolgáltatás - https://nemzetiegyseg.com/Szolgaltatas.html |
A szolgáltatás életfeltételeinket biztosítja, vagy csupán átverés-show-kal ránk erőszakolt, önpusztító majmolás? |
|
Idegenforgalom - https://nemzetiegyseg.com/Idegenf.html |
Az idegenforgalom az ember harmóniáját teljessé tevő mintaadás, vagy haszonszerző szemfényvesztés? |
|
Kereskedelem - https://nemzetiegyseg.com/Kereskedelem.html |
A kereskedelem az emberi munka eredményének kölcsönös hasznosítása, vagy kupecek nyereségének növelése? |
|
Szállítás, közlekedés - https://nemzetiegyseg.com/Szallitas.html |
A szállítás és a közlekedés az életfeltételek biztosításához szükséges szolgáltatás, vagy tőkekiszolgáló eszköz? |
Harmadik nap
A nap címe: A jelenlegi rendszer tényadatokon alapuló kritikája[10]
10.00-16.00 A mátrix (tábla) elmélet a liberális-kapitalista és a Szent Korona Értékrend gondolkodási módjában (paradigmájában)
Közben ebédszünetet, óránként kávészünetet tartunk
16.00-19.00 EU-sarc
Közben óránként szünetet tartunk
Negyedik nap
A nap címe: A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend gondolkodási mód részeinek összevetése[11]
09.00-12.00 Eszmei gondolkodási mód (paradigma) váltás
Közben óránként szünetet tartunk
12.00-13.00 Ebédszünet
13.00-16.00 Jogi gondolkodási mód (paradigma) váltás
Közben óránként szünetet tartunk
16.00-19.00 Gazdasági gondolkodási mód (paradigma) váltás (településektől induló, teljes önellátás)
Közben óránként szünetet tartunk
19.00-19.30 Az Akadémia zárása – Összegzés
3.2 Második (gyakorlati) fokozat[12]
10-11 Megnyitás, bevezető
11-12 Miért
A jelenlegi helyzet általános értékelése, a birodalom erkölcsi bukásával kialakult gazdasági és társadalmi válság hatása.
12-13 Ebéd
13-14 Mit
Alulról építkező hatalmi, képviseleti rendszer ideológiai, jogi és gazdasági rendszere. A település – járás - megye – ország, állandó rész, valamint az emberi környezet és a gazdaság által meghatározott változó rész összehangolása, vagyis a Gondoskodó Magyarország általános jellemzése.
15-18 Hogyan
A Települési Törvények, mint az állam önszerveződésének alapjai.
A Szent Korona Értékrend mátrix-rendszerének gyakorlati felépítése.
A rendszer kialakulását - a képviseletüket előre jelző települések (kerületek) adatain keresztül – gyakorlatban mutatom be.
3.3 Harmadik (alkalmazó) fokozat[13]
10-11 Megnyitás, bevezető
11-12 A mátrix-elmélet érvényesülése a Gondoskodó Magyarországon
12-13 Ebéd
13-14 A Gondoskodó Magyarország szabályrendszere (jogrendszere)
14-15 A Gondoskodó Magyarország hatalomgyakorlási rendszere
15-16 A Gondoskodó Magyarország választási rendszere
16-17 A Gondoskodó Magyarország állandó része: a magyar anyaföld
17-18 A Gondoskodó Magyarország változó része: a magyar ember
II. Településeken végzett tevékenységek
A Továbbadó Szeren, illetve azt követően, küldetését a megismerések gyakorlattá tételében értő és érző szabad magyarok saját településen kezdik el tevékenységüket.
1. Az egy településen élő Tanítók előkészülnek arra, hogy településük a Szent Korona Értékrend része legyen.
a./ A személyi felkészülést egy összehangoló csoport kialakítása és szakosodott tevékenységvégzése jelenti.
Amennyiben a Továbbadó Szeren egy adott települést csak egy személy képviseli, az ő feladata a csoport kialakítása a szakterületek ismeretátadó anyagainak felhasználásával.
b./ A tárgyi felkészülést a település igény és lehetőség alapadatainak felmérése jelenti. Ezt az összehangoló csoport a választókörzetük adatlapjai közül a településükre vonatkozó adatainak kitöltésével végzi.
c./ Az adatlapon szereplő adatokat[14] az egyik számítógépes programjával elemezzük, és elkészítjük a település igényeinek és lehetőségeinek összevetését azokra a szakterületekre, amelyek érdekeinek összehangolásával a település a szerves egység részeként működik.
Az összehangoló csoport tagjai saját szakterületük adatait felhasználva és a Szent Korona Értékrend előzőekből megismert irányelvei alapján elkészítik a település működési rendszerének szakirányú részét.
2./ Települési elöljárók és követek jelölése és választása
A Szent Korona Értékrend szerint működő településen élő és választójoggal rendelkező Szent Korona tagok a közszabadság közösségeként szerves egységként működő Magyarország minden elöljáróját közvetlenül választják, a választott személy tevékenységét folyamatosan ellenőrzik és gyakorolják az elöljárók és követek (képviselők) munkájának értékelésével kapcsolatos jogokat a Választási főtörvény[15] szerint.
Magyarország elnöke |
Magyarország miniszterelnöke |
|
Nemzeti Tanács |
|
|
|
Országgyűlés alsóházának tagja |
Országgyűlés felsőházának tagja |
Települési önkormányzatok |
Társadalmi csoportok önkormányzatai |
Magyarország elöljárói és követei (képviselői) választásának alapja a területi elöljáróság jelölése és választása.
Az összehangoló csoport választócsoportokat alakít, amelyek feladata a települési elöljáróság (polgármester és önkormányzati képviselők) választása.
Az elöljáróság jelöltjei önrendelkezési tervet (polgármesterjelölt), illetve szakmai tervet (önkormányzati tagok) készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. A tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[16] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
A legtöbb támogatót szerzett jelöltek alakítják meg a Települési Elöljáróságot.
A megválasztott Települési Elöljáró (polgármester) által készített önkormányzati terv a Település Törvényévé válik.
A megválasztott Települési Elöljáró (polgármester) tagja a Járási Általános Jelölőgyűlésnek. A település Szakmai Elöljárói az általuk képviselt terület szerinti Járási Szakmai Jelölőgyűlésének tagjai.
A Települési Elöljáróság lakossági vitát készít elő és tart az Alkotmányozó Nemzetgyűlésen (VII/2.) elfogadásra kerülő jogszabálytervezetekről. A vita eredményét jegyzőkönyvezi a Települési Elöljáró.
III. Járásokban végzett tevékenységek
Járás kifejezésen – a Választási főtörvény végrehajtási utasításának hatályba lépéséig – a választókörzeteket értjük.
A Járási Jelölőgyűlés összeül, ha a járásban lévő és Elöljáróságot választott települések lakóinak száma meghaladja a járás lakosságának kétharmadát.
1. A Járási Általános Jelölőgyűlés
a./ Jelöltet állít a járás (választókörzet) képviselőjére az Országgyűlés alsóházában,
Az alsóházi képviselőjelöltek önrendelkezési tervet készítenek a járás településeinek törvényei alapján, a Szent Korona Értékrend szerint. A járás lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[17] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
A legtöbb támogatót szerzett jelölt a Járás képviselője az Országgyűlés alsóházában, az általa készített önrendelkezési terv válik a Járás Törvényévé.
Az alsóházi képviselő tagja a Megyei Általános Jelölőgyűlésnek.
b./ A járás alsóházi képviselője az Alkotmányozó Nemzetgyűlésen (VII/2.) elfogadásra kerülő jogszabálytervezetekről a településeken tartott vita jegyzőkönyvei alapján jogszabálytervezet módosítási javaslatot készít, amelynek szakmai részeit a Járási Szakmai Jelölőgyűlések véleményezik.
c./ Tagjai közül követet állít a Megyei Általános Jelölőgyűlésre.
2. Minden Járási Szakmai Jelölőgyűlés követet állít az általa képviselt terület szerinti Megyei Szakmai Jelölőgyűlésre.
IV. Megyékben végzett tevékenységek
Az első Megyei Jelölőgyűlés összeül, ha a megyében Jelölőgyűlést tartott járások lakóinak száma meghaladja a megye lakosságának kétharmadát.
1. A Megyei Általános Jelölőgyűlés jelöltet állít a Nemzeti Tanács tagja elöljárói tisztségre.
a./ A Nemzeti Tanács tagságára jelöltek a megyére vonatkozó önrendelkezési tervet készítenek, a megye járásainak Járási Törvények alapján, a Szent Korona Értékrend szerint. A megye lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[18] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
A legtöbb támogatót szerzett jelölt a megye általános képviselője a Nemzeti Tanácsban, az általa készített önrendelkezési terv lesz a Megye Törvénye.
A Nemzeti Tanács tagja az Országos Általános Jelölőgyűlésnek is tagja.
b./ A Nemzeti Tanács tagja az Alkotmányozó Nemzetgyűlésen (VII/2.) elfogadásra kerülő jogszabálytervezetekről a járások alsóházi képviselőinek javaslatai alapján jogszabálytervezet módosítási tervet készít, amelynek szakmai részeit a Megyei Szakmai Jelölőgyűlések véleményeznek.
2. A Megyei Szakmai Jelölőgyűlések jelöltet állítanak
a./ megyei társadalmi csoport (szakma) önkormányzati tag,
b./ megyei társadalmi csoport (szakma) elnöke,
c./ felsőházi képviselő.
elöljárói tisztségekre.
A jelöltek a megye szakmai érdekképviseletére vonatkozó tervet készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. A megye lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[19] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
Aki az egyes elöljárósági jelöltek közül a legtöbb támogatót szerezte, az a megye
- szakma szerinti képviselője az Országgyűlés felsőházában,
- a megyei társadalmi csoport (szakma) önkormányzatának tagja,
- a megyei társadalmi csoport (szakma) önkormányzatának elnöke.
A felsőházi képviselő és a megyei társadalmi csoport (szakma) önkormányzatának elnöke tagja az általa képviselt szakterület Országos Szakmai Jelölőbizottságának.
A megyei társadalmi csoport (szakma) önkormányzatának elnöke tagja a társadalmi csoport (szakma) országos önkormányzatának tagja.
V. Országos összehangoló tevékenység
Az Országos Jelölőgyűlés összeül, ha a Jelölőgyűlést tartott megyék lakóinak száma meghaladja az ország lakosságának kétharmadát.
1. Az Országos Általános Jelölőgyűlés jelöltet állít
a./ Magyarország elnöke,
b./ Magyarország miniszterelnöke
elöljárói tisztségekre.
ad a./ A Magyarország elnöke (kündü) elöljárói tisztségre jelöltek az országra vonatkozó szabályozási és ellenőrzési tervet készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. Az ország lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[20] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
A legtöbb támogatót szerzett jelölt Magyarország elnöke, az általa készített szabályozási és ellenőrzési terv lesz Magyarország Irányító Törvénye.
Magyarország elnöke az Alkotmányozó Nemzetgyűlésen (VII/2.) elfogadásra kerülő jogszabálytervezetekről a Megyei Általános Jelölőgyűlésen megválasztott Nemzeti Tanács tag javaslatai alapján jogszabálytervezet véglegesítési tervet készít, amelynek szakmai részeit az Országos Szakmai Jelölőgyűlések véleményeznek.
ad b./ A Magyarország miniszterelnöke elöljárói tisztségre jelöltek az országra vonatkozó végrehajtási tervet készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. Az ország lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[21] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
A legtöbb támogatót szerzett jelölt Magyarország elnöke, az általa készített végrehatási terv lesz Magyarország Végrehajtási Törvénye.
2. Az Országos Szakmai Jelölőgyűlések jelöltet állítanak
a./ országos társadalmi csoport (szakma) elnöke,
b./ Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselő
elöljárói tisztségekre.
ad a./ Az országos társadalmi csoport (szakma) önkormányzati elnöki elöljárói tisztségére jelöltek az ország szakmai érdekképviseletére vonatkozó tervet készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. Az ország lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[22] kötnek.
Az egyes elöljárósági jelöltek közül a legtöbb támogatót szerező a társadalmi csoport (szakma) országos önkormányzatának elnöke.
A szakmai önkormányzat elnöke a Nemzeti Tanács tagja.
ad b./ Magyarország nemzetközi szervezetekben képviselő elöljárói tisztségre jelöltek Magyarország nemzetközi együttműködésben képviselt szakmai érdekeire vonatkozó tervet készítenek, a Szent Korona Értékrend szerint. Az ország lakósai közül a tervüket támogató választásra jogosultakkal a jelöltek Jogérvényesítési szerződést[23] kötnek.
Minden jelölt tagja a Nemzetgyűlésnek.
Aki a jelöltek közül a legtöbb támogatót szerezte, az Magyarország szakma szerinti képviselője nemzetközi szervezetekben.
VI. Országgyűlési képviselőválasztás
Akkor kell a hatalomátvétel eszközeként használni, ha az Alkotmányozó Nemzetgyűlés valamelyik feltétele nem teljesül.
Az elöljárók – természetesen – csak közvetve töltik be hivatalukat.
A részterületek felsőházi képviselőjelöltjei a megyei és országos listát alkotják, a IVII/2. pontban meghatározott sorrendben.
Az alsóházi képviselőjelöltek „egyéni” jelöltként indulnak a választáson.
Amennyiben Országgyűlési képviselőválasztáson történik a hatalmat gyakorló erő meghatározása, akkor Alkotmányozó Nemzetgyűlést kell kiírni, a pártrendszer nélküli hatalomgyakorlás létrehozására.
VII. Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés
Az Alkotmányozó Nemzetgyűlést előkészítő tevékenységet a Továbbadó Szeren létrehozott „Alkotmányozó Nemzetgyűlést előkészítő Tanácsa” végzi.
Tevékenységük célja: A Szent Korona Értékrend bevezetését elrendelő Alkotmányozó Nemzetgyűlés feltételeinek létrehozása a települések, járások és megyék (Budapest) erre irányuló feladatvégzésének összehangolásával.
Mindenkinek tudnia kell, hogy Alkotmányozó Nemzetgyűlés tartása az alkotmányos joghézag miatt törvényes[24].
1. Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés feltételei
Ahhoz, hogy az Alkotmányozó Nemzetgyűlés határozatai a közvetlen népakarat kifejezésére alkalmasak legyenek, két feltételnek kell teljesülnie:
a./ a 2010-es országgyűlési választás győztes pártjára (FIDESZ) szavazók számánál (2 706 292[25]) nagyobb, egy helyen megjelenő választói támogatottság, valamint
b./ az elöljárók, a követek és képviselők kiválasztása az előzőekben meghatározottak szerint megtörtént.
A feltételek számszerű adatai:
Megye |
Választásra jogosultak |
Település |
Alsóházi képviselő |
Nemzetgyűlési tag (legalább) |
Elöljáró és képviselőjelölt támogatók |
Terület |
Országos területi önkormányzati tag |
Lakósok |
Országos szakmai önkormányzati tag |
|||
száma |
%-a |
hektár |
% |
száma |
%-a |
|||||||
Baranya |
322 903 |
4,08% |
301 |
9 |
581 |
102 580 |
441 650 |
4,84% |
3 |
393 172 |
3,93% |
2 |
Bács-Kiskun |
435 354 |
5,50% |
119 |
10 |
596 |
137 458 |
844 483 |
9,26% |
5 |
528 418 |
5,28% |
3 |
Békés |
317 795 |
4,01% |
75 |
8 |
435 |
100 340 |
562 968 |
6,17% |
4 |
366 556 |
3,66% |
2 |
Borsod-Abaúj-Zemplén |
579 121 |
7,31% |
358 |
15 |
793 |
182 851 |
724 996 |
7,95% |
5 |
692 771 |
6,92% |
4 |
Budapest |
1 403 944 |
17,73% |
23 |
23 |
1 922 |
443 280 |
52 513 |
0,58% |
1 |
1 721 556 |
17,19% |
11 |
Csongrád |
337 910 |
4,27% |
60 |
7 |
462 |
106 691 |
426 277 |
4,67% |
3 |
423 240 |
4,23% |
3 |
Fejér |
212 004 |
2,68% |
108 |
10 |
290 |
66 938 |
255 690 |
2,80% |
2 |
427 416 |
4,27% |
3 |
Győr-Moson-Sopron |
350 012 |
4,42% |
182 |
7 |
479 |
110 512 |
420 820 |
4,61% |
3 |
448 435 |
4,48% |
3 |
Hajdú-Bihar |
430 388 |
5,44% |
82 |
9 |
589 |
135 890 |
621 050 |
6,81% |
4 |
541 298 |
5,41% |
3 |
Heves |
260 519 |
3,29% |
121 |
7 |
356 |
82 256 |
363 725 |
3,99% |
2 |
311 454 |
3,11% |
2 |
Jász-Nagykun-Szolnok |
327 999 |
4,14% |
78 |
7 |
449 |
103 562 |
558 161 |
6,12% |
4 |
390 775 |
3,90% |
2 |
Komárom-Esztergom |
248 987 |
3,14% |
76 |
7 |
340 |
78 615 |
226 463 |
2,48% |
1 |
312 431 |
3,12% |
2 |
Nógrád |
174 053 |
2,20% |
131 |
6 |
238 |
54 955 |
254 552 |
2,79% |
2 |
204 917 |
2,05% |
1 |
Pest |
858 850 |
10,85% |
187 |
16 |
1 176 |
271 173 |
639 072 |
7,01% |
4 |
1 229 880 |
12,28% |
7 |
Somogy |
266 821 |
3,37% |
245 |
11 |
365 |
84 245 |
603 586 |
6,62% |
4 |
320 578 |
3,20% |
2 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg |
442 030 |
5,58% |
229 |
12 |
605 |
139 566 |
593 654 |
6,51% |
4 |
560 429 |
5,60% |
3 |
Tolna |
198 151 |
2,50% |
109 |
5 |
271 |
62 564 |
370 323 |
4,06% |
2 |
233 650 |
2,33% |
1 |
Vas |
215 230 |
2,72% |
216 |
9 |
294 |
67 956 |
333 610 |
3,66% |
2 |
259 364 |
2,59% |
2 |
Veszprém |
296 117 |
3,74% |
217 |
10 |
405 |
93 495 |
449 284 |
4,93% |
3 |
358 807 |
3,58% |
2 |
Zala |
239 727 |
3,03% |
257 |
9 |
328 |
75 691 |
378 401 |
4,15% |
2 |
288 591 |
2,88% |
2 |
Összesen: |
7 917 915 |
100,00% |
3 174 |
197 |
10 974 |
2 500 618 |
9 121 278 |
100,00% |
60 |
10 013 738 |
100,00% |
60 |
2. Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés feladatai:
a/ Kimondja, hogy az 1949. évi XX. törvény nem Magyarország Alkotmánya, még csak Alaptörvénye sem, ezért megszűnteti annak hatályát.
b./ Kimondja a Történelmi Alkotmány jogfolytonosságát, a Szabadság Alkotmányát[26] Magyarország alkotmányaként meghatározva.
c./ Elfogadja a Szabadság Alkotmányán alapuló irányelveket Magyarország Alaptörvényeként[27].
d./ Megerősíti a Szent Korona Önigazgatási rendszere[28] szerint, a választók által kiválasztott elöljárók és népképviselők megbízását[29], ezzel létrehozva Magyarország legfőbb hatalmi szerveit.
3. Az Alkotmányozó Nemzetgyűlést előkészítő Tanácsának feladatai
a./ Ismeretátadás
Azokon a településeken, amelyekben a megismertek gyakorlattá tétele megkezdődött a Továbbadó Szeren, a Szent Korona Értékrend általános (és igény szerinti területre: részletes) ismertetését elvégező nyilvános rendezvényeket össze kell hangolni.
b./ A Szent Korona Értékrend ismertté tétele a Továbbadó Szeren nem képviselt településeken
Ennek leghatékonyabb eszközeként alkalmazható módszer: azokra a rendezvényekre, amelyeket a megismerés gyakorlattá tételét elkezdett településeken tartunk, a járás többi településeinek képviselőit is meghívjuk.
c./ Jogszabálytervezetek vitára előkészítése
Az Alkotmányozó Nemzetgyűlésen (VII/2.) elfogadásra kerülő jogszabálytervezetek tervezeteit ismertető anyagok készítése, a javaslatok alapján az elfogadásra ajánlott változatok elkészítése.
Az elfogadásra ajánlott változatok elfogadásának előkészítése a települések Elöljáróságain keresztül a település Szent Korona tagságukat vállaló (az elöljáróknak, követeknek és képviselőknek megbízását adó) lakóival.
d./ Elkészíti a Jelölőgyűlések ügyrendjét.
e./ Összehívja az Alkotmányozó Nemzetgyűlést
A feltételek teljesülése esetén összehívja az Alkotmányozó Nemzetgyűlést.
Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés tagjai részvételükkel erősítik meg megbízatásuk elfogadását.
Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés nyilvános, de azon döntési joggal csak a Nemzetgyűlés tagjai és a Szent Korona tagságukat megbízatás adásával vállaló Szent Korona tagok rendelkeznek.
2012. Új Kenyér havának 23. napján
Összeállította:
Halász József,
a Szent Korona alázatos szolgája
[1] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. – Nemzetgyűlési képviselők, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselők, valamint Országgyűlési- és az Önkormányzati képviselők választásáról szóló 2. főtörvény (179 – 212. oldal) - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
[2] Időszerű adatai „A Szent Korona Szolgálat Tanítói” (https://nemzetiegyseg.com/indexmatr.html) folyamatosan frissített honlapon
[3] Települési Önellátó Rendszer - https://nemzetiegyseg.com/Onellato.html
[4] https://nemzetiegyseg.com/indexszke.html honlap jobb oldalán
[6] Szent Korona Értékrend Akadémia - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademia.html
[7] Szent Korona Értékrend Akadémia Első Fokozat - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademiaelsofokozat.html
[8] A Szent Korona Értékrend általános ismertetése - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademia01.html
[9] A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend szerinti gondolkodási mód elemző és gyakorlati összevetése - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademia02.html
[10] A jelenlegi rendszer tényadatokon alapuló kritikája - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademia03.html
[11] A jelenlegi és a Szent Korona Értékrend gondolkodási mód részeinek összevetése - https://nemzetiegyseg.com/SzKEAkademia04.html
[12] Szent Korona Értékrend Akadémia Második (gyakorlat) Fokozat - https://nemzetiegyseg.com/Masodikfokozat.pdf
[13] Szent Korona Értékrend Akadémia Harmadik (alkalmazó) Fokozat - https://nemzetiegyseg.com/Alulrol_fel_es_felulrol_le.pdf
[14] Települési Önellátó Rendszer - https://nemzetiegyseg.com/Onellato.html
[15] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. – Nemzetgyűlési képviselők, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselők, valamint Országgyűlési- és az Önkormányzati képviselők választásáról szóló 2. főtörvény (179 – 212. oldal) - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
[16] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[17] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[18] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[19] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[20] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[21] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[22] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[23] Jogérvényesítési szerződés - https://nemzetiegyseg.com/Jogervenyesitesiszerzodes.pdf
[24] Ki a törvényellenes? - https://nemzetiegyseg.com/Kiatorvenyellenes.pdf
[25] 2010. évi Országgyűlési Képviselő Választás - https://valasztas.hu/hu/parval2010/354/354_0_index.html
[26] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. - Magyarország Szabadság Alkotmánya (11 – 18. oldal) és Magyarország Szabadság Alkotmánya rövid változata (19. oldal) - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
[27] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. – Magyarország Alaptörvénye (21 – 112. oldal) - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
[28] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. – Nemzetgyűlési képviselők, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselők, valamint Országgyűlési- és az Önkormányzati képviselők választásáról szóló 2. főtörvény (179 – 212. oldal) - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
[29] Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona I. – „Az államhatalom gyakorlásáról” szóló, 1. főtörvény - https://nemzetiegyseg.com/Ujparadigma.pdf
———
Vissza