14. nap: A Lisszaboni Szerződés összehasonlítása a Gondoskodó Magyarországgal 3. rész

2013.05.12 13:42

A „náci terminológiáról”: https://youtu.be/OhFBglgAYIQ, 1. rész: https://youtu.be/KaXgCxBWExY, 2. rész: https://youtu.be/-QGCuD-EKWA

 

Napi aktuális téma

 

A „náci terminológiáról”

https://nemzetiegyseg.com/1321AZsidovilagkongresszus.pdf

 

Európa és a Világ legnagyobb gondja az, hogy a világválság következtében „az antiszemitizmus erősödhet Európában?” - ahogyan az a WJC jelentése sugallja:

 

„Elképzelhető, hogy az európai gazdasági válság elhúzódik vagy súlyosbodik, az európai integrációs projekt veszélybe kerülhet, az euróövezet is összeomolhat, így fel kell készülni arra, hogy az antiszemitizmus erősödhet Európában – állapította meg a Zsidó Világkongresszus (WJC) a jelentésében, amelyet kedden ismertettek a szervezet budapesti közgyűlésén.”

(Zsidó Világkongresszus: a Jobbik fenyegetést jelent a magyar demokráciára - 2013-05-07 15:44:53 - https://www.mazsihisz.hu/2013/05/07/zsido-vilagkongresszus--a-jobbik-fenyegetest-jelent-a-magyar-demokraciara-6122.html)

 

Ebben az írásban arra keresek választ, hogy az antiszemitizmusnak nevezett rágalom gyűlöletforrásként kezelése mennyire életszerű, és mi a tényleges oka a zsidók félelmének.

 

A globalizmust szolgáló Európai Unió alternatívája a Szent Korona Értékrenden alapuló természetes rendszer

 

(A Lisszaboni Szerződés összehasonlítása a Gondoskodó Magyarországgal)

 

3. nap

https://nemzetiegyseg.com/14Osszehasonlitas3.pdf

 

IIIa. fejezet

Egészségvédelem

 

Minden ember számára a teljes egészség megőrzése, vagy alkatrészek karbantartás nélküli javítása az egészségügy hivatása?

 

Miért?

Mit?

Hogyan?

Az egészségvédelem a gépek karbantártásának és javításának szintjére degradálódott.

A társadalom alapvető feladata megelőzni a lelki-, szellemi- és testi betegségeket, azok gyógyítása is a társadalom egészét terhelő kötelesség.

Megyei- és települési elven szerveződő megelőző szűrések és teljesen szakosított, alapjogon igénybevett, ingyenes gyógyítóhálózat.

 

1. szakasz

Az EU egészségvédelmi politikája

 

Az EU egészségvédelmi politikájának hatását mindannyian érezzük. Ellátatlan betegeket, a szegények és a nyugdíjasok tehetetlen kiszolgáltatottságát, az emberi élet árucikké degradálását jelenti.

 

Az egészségvédelemről (is) szóló EUM 45., EUM 156. EUM 52., EUM 168., EUM 114., EUM 169., EUM 191. cikkek egyértelműen mutatják azt az alapvető hiányosságot, ami a feltételek nélküli célmeghatározásban rejlő felelőtlenséget jelenti.

 

Az Unió tevékenységének tiszteletben kell tartania a tagállamoknak az egészségügyi politikájuk meghatározására, valamint az egészségügyi szolgáltatások és az orvosi ellátás megszervezésére és biztosítására vonatkozó hatáskörét. A tagállamok hatásköre kiterjed az egészségügyi szolgáltatások és az orvosi ellátás működtetésére, és a hozzájuk rendelt erőforrások elosztására.  (EUM 168. (7) bekezdés)

 

Mivel az erőforrásokat elvonja az EU, így a mindenkori kormány rákényszerül arra, hogy – az EU hangzatos „tiszteletben tartásai” mellett üzletté tegye az egészségellátást.

A jelenlegi politikai harc egyik gumicsontjává alázott egészségügy kormány és ellenzék közötti pengeváltása azért farizeusság mindkét részről, mert véletlenül mondják csak ki az Igazságot a habzó szájjal egymásnak esők, mint Rogán Antal 2007. október 11-én (Rogán: egy új kormány keményebb intézkedéseket is átvihetne - Inforadio.hu 2007. október 11., csütörtök 7:13.)

Ebben az esetben a vizitdíj a gumicsont. A FIDESZ népszavazást kezdeményez saját politikája ellen, hiszen Rogán szerint ők is alkalmazni akarják a vizitdíjat, csak másként.

 


2. szakasz

A Gondoskodó Magyarország egészségügyi politikája

 

Az egészségvédelem a család-, a kultúra- és a település feladataival egységes alrendszert képez.

 

Az egészségvédelem kiemelt fontosságú a Gondoskodó Magyarországon, hiszen az emberi szentháromság (lélek-, szellem- és test) összhangja a társadalom egészséges működésének az alapfeltétele.

 

Ezért az egészségvédelmet végzők hivatást teljesítenek.

  

A Gondoskodó Magyarország egészségvédelmi alapelve: a megelőzés eszközeit kell elsődlegesen kialakítani. Betegség esetén előnyben kell részesíteni a természetes gyógymódokat, valamint a homeopátiát és csak legvégső esetben kell a kemoterápiához és az operatív beavatkozáshoz folyamodni. A Gondoskodó Magyarország politikai hatalomra jutása után minden egészségügyi szolgáltatást (így a gyógyászati segédeszközök, gyógyszerek biztosítását is) állampolgári alapjogként kezelve ingyenessé teszünk.

A Gondoskodó Magyarország hatalomra jutása után az egészségügy teljes rendszerét át fogjuk alakítani, a szerves egységként működő társadalom által diktált feltételeknek megfelelően. Az átalakítás a megyei- és települési elven szerveződő megelőző szűrések és a teljesen szakosított, ingyenes gyógyítóhálózaton keresztül működik.

 

A Gondoskodó Magyarországon az egészségvédelmet ellátó orvosok, ápolók és kisegítő alkalmazottak létszámarányosan az Országgyűlés felsőházába delegált képviselőin keresztül érvényesítik (hangolják össze más társadalmi csoportokkal) érdekeiket és vesznek részt az irányításban.
 

3. szakasz

Az EU és a Gondoskodó Magyarország egészségügyi politikájának összefoglalása

 

EU-tagország

Szent Korona Országa

A egészségvédelem szervezete:

Üzleti érdekeknek megfelelő, koncentrált

„Az Unió tevékenységének tiszteletben kell tartania a tagállamoknak az egészségügyi politikájuk meghatározására, valamint az egészségügyi szolgáltatások és az orvosi ellátás megszervezésére és biztosítására vonatkozó hatáskörét.” (EUM 168. (7) bekezdés)

Az emberi élet védelme érdekében minden településen alapellátás, városonként szakellátás, megyénként speciális ellátás 

Az egészségvédelmi ellátás alapja

Személyre szóló biztosítás

Az emberi mivolt maga

Az egészségvédelmi megelőző és gyógyító ellátás jellege:

Üzleti vállalkozás

Feltételekkel biztosított, ingyenesen szolgáltatott társadalmi feladat

A gyógyszerek és gyógyászati segédeszközök minősítése

A gépkarbantartási eszközökkel azonos szintű áru

Feltételekkel biztosított, alapvető emberi jog

A gyógyszerek és gyógyászati segédeszközök minősítése

A gépkarbantartási eszközökkel azonos szintű áru

Feltételekkel biztosított, alapvető emberi jog

 

IIIb. fejezet

Oktatás-nevelés

 

Nevelés vagy idomítás?

 

Miért?

Mit?

Hogyan?

A nevelés nélküli oktatás nem más, mint szakbarbárrá idomítás, aminek egyetlen célja érzelem és gondolkodás nélküli munkaeszközök előállítása a gyarmatbirodalom számára.

Hagyományaink tisztaságára alapozott tiszta, emberi életre nevelés, a kultúra és a tudomány ember- és természet-központú ismeretanyagának átadásával.

Az adottságokat felszínre hozó, természetes értékrendet közvetítő, mindenkinek esélyegyenlőséget adó nevelés-oktatás.

 

 

1. szakasz

Az EU oktatás-nevelési politikája

 

Az oktatás-nevelésről, szakképzésről (is) szóló EUM 9., 45., 46., 48., 145., 146., 147. 148., 149., 150., 151., 152., 153., 156., 157., 158., 162., 163., 164., EUM 6., 47., 165., 166., 214. és EUM 169. cikkek egyértelműen mutatják azt az alapvető hiányosságot, ami a feltételek nélküli célmeghatározásban rejlő felelőtlenséget jelenti.

 

„Az Unió olyan szakképzési politikát folytat, amely támogatja és kiegészíti a tagállamok ezirányú tevékenységét, ugyanakkor teljes mértékben tiszteletben tartja a tagállamoknak a szakképzés tartalmára és szervezeti felépítésére vonatkozó hatáskörét.” – írja az EUM 166. cikk (1) bekezdésében.

„... a munkaerő-piaci szakmai beilleszkedés és újrabeilleszkedés megkönnyítése érdekében” [EUM 166. cikk (1) bekezdés 2. franciabekezdés] kell tevékenykednie az oktatásnak, vagyis munkaerő-piaci kínálatnövelés az oktatás és a szakképzés célja, nem pedig a természetes igények kielégítése.

 

Mivel az erőforrásokat elvonja az EU, így a mindenkori kormány rákényszerül arra, hogy – az EU hangzatos „tiszteletben tartásai” mellett a kínálattá válást a fiatal (ténylegesen a fiatal családja) által finanszírozott „vállalássá” teszi.

A jelenlegi politikai harc egyik gumicsontjává alázott oktatás-nevelés kormány és ellenzék közötti pengeváltása azért farizeusság mindkét részről, mert véletlenül mondják csak ki az Igazságot a habzó szájjal egymásnak esők, mint Rogán Antal 2007. október 11-én (Rogán: egy új kormány keményebb intézkedéseket is átvihetne - Inforadio.hu 2007. október 11., csütörtök 7:13).

Ebben az esetben a tandíj a gumicsont. A FIDESZ népszavazást kezdeményez saját politikája ellen, hiszen Rogán szerint ők is alkalmazni akarják a tandíjat, csak másként.


2. szakasz

A Gondoskodó Magyarország oktatás-nevelési politikája

 

Az oktatás-nevelést a család-, a kultúra- és a település feladataival egységes alrendszert képez.

 

Az oktatás-nevelés kiemelt fontosságú a Gondoskodó Magyarországon, hiszen az emberi szentháromság (lélek-, szellem- és test) összhangja a társadalom egészséges működésének az alapfeltétele.

 

Ezért az oktatás-nevelést végzők hivatást teljesítenek.

 

A Gondoskodó Magyarország alapelve az, hogy minden magyar állampolgár joga küldetésének megismerése és adottságainak fejlesztése, olyan pedagógusok segítségével, akik ezt hivatásukként végzik.

Nem csupán hiba, hanem a magyar nemzet elleni legsúlyosabb bűncselekmény az a nevelés nélküli, oktatásnak nevezett agymosás, amit a cionista diktatúrát kiszolgáló  kormányok művelődésügy néven végeznek.

Ezért a Gondoskodó Magyarország politikai hatalomra jutása után a teljes nevelés- és oktatásügyet új, a keresztény szellemiséget képviselő rendszerré fogja átalakítani. Ennek alapját a következők képezik: Minden magyar állampolgár első diplomájával bezárólag teljes tandíjmentességet élvez, továbbá ingyenes tankönyv- és tanszer ellátásban részesül, amennyiben állami intézményben, vagy olyan alapítványok által üzemeltetett intézményben folytatja tanulmányait, amelyre az állam kiterjeszti ezt a szolgáltatást.

Egyéb intézmények önfenntartó módon végezhetnek pedagógiai tevékenységet, de okmány-kibocsátási jogosítvány nélkül.

A Gondoskodó Magyarország megalakulása után a hatalomra kerülésig elvégzi azokat a nevelő feladatokat, amelyekre lehetősége nyílik.

 

A Gondoskodó Magyarországon az oktatás-nevelést végzők létszámarányosan az Országgyűlés felsőházába delegált képviselőin keresztül érvényesítik (hangolják össze más társadalmi csoportokkal) érdekeiket és vesznek részt az irányításban.

 

3. szakasz

Az EU és a Gondoskodó Magyarország oktatás-nevelési politikájának összefoglalása

 

EU-tagország

Szent Korona Országa

A nevelés - oktatás szervezete:

Üzleti érdekeknek megfelelő.

teljes mértékben tiszteletben tartja a tagállamoknak a szakképzés tartalmára és szervezeti felépítésére vonatkozó hatáskörét.” – EUM 166. cikk (1) bekezdés

Az alapfokú nevelés-oktatás településenként,

a középfokú és a felsőfokú nevelés-oktatás a hagyományosan kialakult igény-lehetőség összhangnak megfelelő

Az oktatás-nevelés alapja

A tőke munkaerő-szükségletének kielégítéséhez szükséges, kizárólag materiális értékeket közvetítő ismeretanyag.

Hagyományokra épül: az ismeretanyag lelki- szellemi, valamint a tudományos összhangban történő átadása.

Személyi elismerés

Csak az alapképzés ingyenes.

(1) Mindenkinek joga van az oktatáshoz, valamint a szakképzésben és a továbbképzésben való részvételhez.

(2) Ez a jog magában foglalja a kötelező oktatásban való ingyenes részvétel lehetőségét.

Minden magyar állampolgár első diplomájának (szakmájának) megszerzésével bezárólag teljes tandíjmentességet élvez, továbbá ingyenes tankönyv- és tanszer ellátásban részesül

Az oktatás-nevelés feltételeinek minősítése

Esélyegyenlőtlenség

Feltételekkel biztosított, alapvető emberi jog

 

 


IV. fejezet

Nem anyagi érték (Kultúra, tudomány)

 

A hagyomány, a művészet és a tudomány értékteremtő erő, vagy díszlet? – Életet adó gyökér, vagy karanténbeli őskövület, erőt adó szépség, vagy önazonosságvesztő kábítószer, életet szolgáló kegyelem, vagy önpusztító barbárság?

                                                                                       

Miért?

Mit?

Hogyan?

Az EU „elismeri, és tiszteletben tartja” a kultúrához való jogot, a kulturális hagyományok tiszteletét, de támogatni, nyilvánosságot adni csak akkor hajlandó, ha beáll a „közös érdek” kiszolgálói közé és nem a „kohézióval” ellentétes (pl. nemzeti) nézeteket vall. EUM 167. (1)

Az államalapító és államalkotó nemzetek nemzeti hagyományokon alapuló – egyben az emberiség kultúrhagyományait őrző – értékek közvetítése.

A művészek és tudósok tevékenységükkel közvetlenül hatnak a társadalom egészére, ezért az egyetemes magyarság értékeinek képviseletébe vetett hit és a tudomány (művészi adottság) összhangját teremtik meg.

 

 

 

1. szakasz

Az EU kultúrpolitikája

 

Ha bármelyik országos tv-adást nézzük, bármelyik országos rádióműsort hallgatjuk, bármelyik országos, vagy megyei napilapot olvassuk, illetve, ha megnézzük a művészetek megjelenési formáit, a nevelés- és oktatás „janicsárképzésének” irányultságát, mindannyian érzékeljük, hogy mit jelent a Lisszaboni Szerződés EUM 107. cikk (3) bekezdésének („A belső piaccal összeegyeztethetőnek tekinthető”) d) pontjában megfogalmazott diszkrimináció: „a kultúrát és a kulturális örökség megőrzését előmozdító támogatás, ha az az Unión belüli kereskedelmi és versenyfeltételeket nem befolyásolja a közös érdekkel ellentétes mértékben;64.

A Lisszaboni Szerződés ezt az alapgondolatot az EUSZ 3. cikk, EUM 6. cikk és EUM 167. cikk. cikkekben fejti ki. (Az EU Alkotmányban szereplő, ide vonatkozó, emberi jogokkal kapcsolatos II-82. és II-85. cikkek kimaradtak.)

Tehát a kultúra elveszítette szabadságát, mert a liberális alapelvek (Kereskedelmi és versenyfeltételek) szolgálatában kell állnia. Ha nem ezt teszi, akkor nincs támogatás, nincs lehetőség, bezárulnak előtte az ismeretátadás kapui.

Egyébként az EU „elismeri, és tiszteletben tartja” a kultúrához való jogot, a kulturális hagyományok tiszteletét, de támogatni, nyilvánosságot adni csak akkor hajlandó, ha beáll a „közös érdek” kiszolgálói közé és nem a „kohézióval” ellentétes (pl. nemzeti) nézeteket vall.

 

A jelenlegi helyzet mit mutat?

 

A Magyar Tudományos Akadémiának szent célja és feladata lenne a tudomány minden ágát a bölcsesség részévé tenni, vagyis – Aquinoi Szent Tamás értelmezésében – az Isteni Szabályok világot működtető erejébe vetett hit és a tudomány harmóniáját természetes módon közvetíteni.

Az MTA ezzel a természetes alázattal szemben, a háttérhatalmi diktatúra szocialista változatának örököseként a szakbarbárok gyülekezetévé alázódott. Mind elméleti, mint gyakorlati tevékenységében „beintegrálódott” a kozmopolita világrendbe. Felvállalja azt a szerepet, hogy a szolgájává szegül annak a gyarmatosító világhatalomnak, ami a tudomány tényleges szerepét megölve, a falanszter magasan kvalifikált fogaskerekeivé alázza a tudósokat.

A történelemtudomány területén a megbukott eredetiségszemlélet görcsös követése az MTA irányvonala. Lehetőséget nem ad arra, hogy a tárgyi, leleti bizonyítékok nyilvánosságra kerüljenek, ezzel a valódi történelmi következtetések levonására akár az egyszerű ember számára lehetőséget adva.

Az irodalom művelése és tudományos értelmezése ugyancsak a háttérhatalom diktatúrája által irányított. A támogatott és a „közös érdeknek” megfelelő történelemhamisítás az irodalomtudományra is rányomja bélyegét. Olyan műveket méltat, amelynek történelemhamisító érdeme vitathatatlan, viszont irodalmi értéke igen csekély. Ezt az emberi értékek elleni provokációt olyan szintre emelte, hogy már a Nobel-díjat is degradálni volt képes Kertész Imre kitüntetésével.

A drámairodalom gyakorlatilag meghalt. Ugyanez mondható a filmművészetre, amely tökéletesen Hollywood hatása alá került, a háttérhatalom diktatúrájának elembertelenítő eszközévé aljasult. (Ennek példája a Kertész műből készülő film, amely beáll abba a sorba, amelyben azok a „művek” szerepelnek, amelyek a holokauszt ürügyével a kereszténység lelkiismeret-furdalását akarják állandósítani – Heller Ágnes gondolata szerint. Teszi ezt közvetlen és félreérthetetlen provokációval, ugyanis a film forgatási helyszínéül a magyarok szakrális helyét, a Pilist használják.)

A képzőművészet ugyanannak a „közös érdeknek” a kiszolgálójává vált, mint a tudomány és művészet egésze. A népi képzőművészet – amely a természetes alap – gyakorlatilag kuriózum szinten él néhány elkötelezett – és ennek megfelelően nem támogatott és nyilvánosságot nem kapó - művész munkásságában.

A zeneművészet a leginkább függetlenedett – mint mindig – a háttérhatalmi diktatúrától. Sajnálatos módon a zeneművészek – különösen a népi zene szerzői és tolmácsolói – egyre inkább háttérbe szorulnak a kozmopolita értéktelenséget közvetítő – elsősorban könnyűzenei – művek mögött.

Azzal, hogy a nevelés és oktatás áruvá vált és egyre inkább a tőke szabad áramlásának prédájává alázódott, egyértelművé vált a háttérhatalmi diktatúrának az a szándéka, hogy lelkileg és szellemileg kalodába zárt robotokat állítson elő saját szolgálatára. Az egyházi iskolák és néhány, nemzeti értéket közvetítő alapítványi iskola csak nagyon kis mértékben tudja ezt a tevékenységet ellensúlyozni.

A természettudományok művelői közül igen sokan Aquinói Szent Tamás bölcsesség értelmezése szerint élnek és dolgoznak. Ez a szemlélet egyrészt nem általános, másrészt viszont nem a „közös érdek” érvényesítése szerinti, vagyis egyéni „allűrré” degradálódik a „hivatalos” állásfoglalással szemben.

Az nyilvánvaló tény, hogy a természettudományok művelése és eredményeinek gyakorlati alkalmazása az emberiség egész javára kell, hogy történjék, viszont ennek nem integrálással, hanem összehangolással kell természetes módon megvalósulnia, alapkutatói szinten éppúgy, mint az alkalmazott kutatások terén.

Az EU kultúraellenessége abban fejeződik ki legegyértelműbben, hogy a nemzeti sajátosságokat nem egy szerves egység sokszínűvé tevő természetes – egymásra ugyancsak természetesen ható – részeiként tekinti, hanem egy jellegtelen és színtelen masszává egységesíti. Ezzel a részek – éppúgy, mint az általuk felépített egész – szabadságát, természetes irányultságát köti gúzsba, helyette kínálva a háttérhatalmi diktatúra világuralmi rendszerének kohézióját, megkötött érvényesülési lehetőségű kiszolgálását.


2. szakasz

A Szent Korona eszmén alapuló Gondoskodó Magyarország kultúrpolitikája

 

A magyar lelki- és szellemi érték

a magyar nemzet elidegeníthetetlen tulajdona.

 

     A magyar művészek és tudósok a Gondoskodó Magyarországon kapják meg azokat a lelki- és szellemi föltételeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy az Isten kegyelméből kapott tehetségük szerinti küldetést (hivatást) teljesíthessenek. Velük szemben mindennél fontosabb követelmény a magyarság érdekeinek képviseletébe vetett hit és a tudomány (művészi adottság) összhangja, hiszen

 

tevékenységükkel közvetlenül hatnak a társadalom egészére.

 

Ennek megfelelően

 

a Gondoskodó Magyarország

kiemelt egzisztenciális és anyagi feltételeket

 biztosít küldetésük gyakorlásához.

 

Azért, hogy a magyar lelki- és szellemi kincs a magyar nemzet egészét hatékonyan tudja szolgálni, az állam az ismeretszerzést és -átadást a következő szervezeteken keresztül végzi:

-    A Magyar Tudományos Akadémiát át kell szervezni, a bölcsesség nélküli tudósok jelenlegi szerepének átértékelésével.

     Feladata a tudományos ismeretszerzés és ismeretátadás (az emberhez és környezetéhez kapcsolódó szellemi- és anyagi feltételek kutatása és alkalmazásba vétele), valamint az Országgyűlés munkájának támogatása szakvéleményadás formájában és a törvényelőkészítő munkában való részvétellel.

-    A Magyar Művészeti Akadémiát át kell szervezni, hogy méltó követője legyen a magyar hagyományoknak.

     Feladata a művészi megismerés eszközeivel a társadalom részére lelki- és szellemi ismeretátadás, valamint az Országgyűlés munkájának támogatása szakvéleményadás formájában és a törvényelőkészítő munkában való részvétellel.

 

A Magyar Tudományos Akadémia és a Magyar Művészeti Akadémia az Országgyűlés felsőházába delegált képviselőin keresztül vesz részt a Gondoskodó Magyarország irányításában.

 

3. szakasz

Az EU és a Gondoskodó Magyarország kultúrpolitikájának összefoglalása

 

EU-tagország

Szent Korona Országa

A kultúra árucikk, a tudomány a tőke kiszolgálója.

A kultúra a Lélek Fényét közvetíti, a tudomány ez alapján segíti elő az anyag uralását.

„… a kultúrát és a kulturális örökség megőrzését előmozdító támogatás, ha az az Unión belüli kereskedelmi és versenyfeltételeket nem befolyásolja a közös érdekkel ellentétes mértékben;” (EUM 107. cikk)

A természetes értékrenddel összefüggő minden művészi és tudományos tevékenység egyenlő támogatása

Az MTA a tudománynak a Teljes Tudás részeként meghatározott szerepét megölve, a falanszter magasan kvalifikált fogaskerekeivé alázza a tudósokat.

Az MTA a tudományt, mint a Teljes Tudás egységében az anyag uralását és átalakítását elősegítő tevékenységet végez.

„Az Unió hozzájárul a tagállamok kultúrájának virágzásához, tiszteletben tartva nemzeti és regionális sokféleségüket, ugyanakkor előtérbe helyezve a közös kulturális örökséget.” EUM 167

A természetes értékrenddel összefüggő minden művészi és tudományos tevékenység egyenlő támogatása

Művészeti áganként létrehozott, művészeti közösségek, amelyek csak akkor kapnak támogatást, ha a „közös kulturális örökség” körébe tartozó tevékenységet folytatnak.

A Magyar Művészeti Akadémia a művészi megismerés eszközeivel a társadalom részére lelki- és szellemi ismeretátadást végez.

 

 

V. fejezet

Nemzetiség

 

A nemzetiség a természetes különbözőség egymást erősítő, szerves egységének része, vagy a gyűlöletkeltéssel szított megosztottság szétszakítottság forrása?

 

Miért?

Mit?

Hogyan?

„ … eltörli azokat a nemzeti jogszabályokon vagy a tagállamok között korábban kötött megállapodásokon alapuló közigazgatási eljárásokat és gyakorlatot, amelyek fenntartása a letelepedés szabadságának akadályát képezné;” EUM 50.

A Szent Korona Tagjait megilleti saját hazájukban az életfeltételek birtoklásának elsődleges joga.

A Szent Korona államalapító és államalkotó nemzeteinek tagjai az Ország egyetemes tulajdonosai.

Egy és ugyanazon joggal rendelkeznek.

Akik nem fogadják el a Szent Korona értékrendjét, azok korlátozott jogokkal rendelkező vendégek.

 

 

A nemzetiségi politika a magyarság számára Trianon következtében rendkívüli fontosságú. A Lisszaboni Szerződés tervezetének ezzel kapcsolatos cikkei [EUM 10., 18., 19., 20., 50., 55., cikkek., valamint az EUM 49. cikk, az EUM 51., EUM 52., EUM 53., EUM 54. cikkek egyértelművé teszik: Európa (és így a magyarság) nemzetiségi ellentmondásait nem tudja és nem is akarja megszüntetni a liberális alapelveken álló EU.

 

1. szakasz

Az EU nemzetiségi politikája

 

Az EU regionális politikája (ld. területi politika) beteljesíti Trianon nemzetgyilkosságát, hiszen a jelenlegi trianoni határokat úgy szünteti meg, hogy a két oldalán lévő területeket összeolvasztva közvetlenül Brüsszel irányítása alá helyezi. Így a Bodrogközi régió pl. Magyarország és Szlovákia egy-egy területét összevonja, így a magyarországi terület elveszíti Magyarországhoz tartozását, ahogy a szlovákiai sem lett az EU Alkotmány hatályba lépése után Szlovákia része.

A „Kettős állampolgárság” kérdése másodlagos prioritású, mert az EU-ban a „közös érdeket” képviselő rossz nem ad lehetőséget semmilyen „egyéni érdekű” jó érvényesítésére. Konkrétan: A származási (etnikai) alapon történő jogok adása éppúgy a „diszkrimináció tiltás” körébe tartozik, mint pl. a „szexuális szokások” - elnézést a profanitásért, de a két szélső értéket vettem.

Ez szöges ellentétben áll a Szent Korona „egy és ugyanazon szabadság” (una et eadem libertas) elvével, de nem véletlenül, hanem szándékosan. Ez alapján ugyanis minden magyar embernek (a Szent Korona tagjának) nem eshetőleges, egyénileg érvényesíthető lehetősége, hanem alapvető joga a magyar állampolgárság.

Tehát egy prioritás-felcserélésről van szó az EU-szemlélet és a természetes (szentkoronai) szemlélet között: Az EU szemlélet a „letelepedés szabadságával” az EU-tagországok állampolgárai számára közösségi (kollektív) joggá teszi a - többek között - magyarországi letelepedést és ez alapján az állampolgárság megszerzését, míg a Trianonnal (és a politikai, gazdasági üldözéssel) hontalanná tett magyarok számára egyéni elbírálás eredményeként teszi lehetővé a magyar állampolgárságot, ezzel egy kalap alá („harmadik ország”) véve az kárpátaljai, délvidéki és más országban élő magyart egy afrikai, vagy (horribile dictu) egy közel-keleti ország nem magyar állampolgárával.

A Szent Korona eszme megkülönböztet - az EU által elítélt pozitív diszkriminációt alkalmazva - államalapító és államalkotó nemzeteket, valamint „vendégeket”. (Abból is látszik, hogy a Szent Korona nem ezeregyszáz éves kincsünk, hanem többezer éves, hogy ez a különbségtétel a Római jogban - már érezhetően „átalakult”, mondhatni: liberalizált - módon megtalálható.)

Az államalapító nemzet tagjai a Szent Korona tagok (állampolgárok), függetlenül attól, hogy mely országban élnek, az államalkotó nemzetek tagjai csak akkor tagjai a Szent Koronának, ha annak területén élnek, míg a vendégek megőrzik - magyar állampolgárság nélkül - eredeti állampolgárságukat és letelepedési joggal rendelkezhetnek. Így válik természetessé a Szent Korona testének (terület és személy) összhangja, például az, hogy a Szent Korona minden birtoklás gyökere (Sacra Corona radix omnium possessionum) - vagyis csak a Szent Korona tagja rendelkezhet a Szent Korona egy bizonyos területe fölött birtoklási (de ő sem tulajdon-) joggal.

Amíg ez a prioritás-csere a természetes állapot szerint vissza nem áll, addig egyszerűen nincs értelme a kettős állampolgárságért történő bármely tevékenységnek, hiszen annak eredménye nem egy arra vonatkozó szabályozástól, hanem a társadalmi rendszer alapjaitól függ.

Ez azt jelenti, hogy nem az okozat megszűntetéséért kell harcot folytatni, hanem az ok kiirtásáért. Ha egy halált lehelő fa ágait levágjuk, azok újra nőnek, viszont egy sem fakad ki többé, ha a fát gyökerestől kiirtjuk!

Tudom, minden magyar génjeiben hordozott igazságérzete követeli, hogy aki magyar, az magyar állampolgár legyen. Tudom, de azt is tudnia kell mindenkinek, hogy ennek feltétele nem egyetlen törvény megváltoztatása - hiszen annak hatása más törvényekkel megszüntethető -, hanem a Szent Korona eszme Alkotmánnyá emelése, mert ez biztosítja egyedül, hogy mindennek a Szent Korona szellemében kell történnie (Sub Specie Sacrae Coronae). A Szent Korona alkotmányisága alapján kell alaptörvényt megfogalmazni, és e kettőre kell, hogy alapuljon egy jogrendszer, amelyben egy törvény - eredeti értelmét soha meg nem változtatva - biztosítja minden magyar embernek „egy és ugyanazon szabadságot” az állampolgárság terén is.

Tudom, hogy ebben a kérdésben sokan nem értenek velem egyet, de ha ők elgondolkoznak a dolgok összefüggésein, nem hiszem, hogy érdemleges ellenérvet tudnának mondani azzal szemben, hogy most

 

az EU-ratifikáció megtagadása, az ezt követő végleges kívülmaradás és a Szent Korona eszmeiségén alapuló Magyarország megteremtése mindennél fontosabb feladat.

 

Annál is inkább, mert most egy olyan, számunkra kedvező helyzet alakult ki, ami kis valószínűséggel ismétlődik. Ugyanis minden európai országban erősödnek az EU-ellenes erők, gyakorlatilag az EU Reformszerződés megismerésével egyenes arányban.


2. szakasz

A Gondoskodó Magyarországon nemzetiségi politikája

 

1.    Nemzet, nemzetiség, etnikum

       A származás szerinti minősítés is egyik oldalról kiválasztottságot, a másik oldalról kirekesztettséget eredményez, következésképpen a diktatúra eszköze.

       Jézus példáját és tanításait nem az emberi élettől elvonatkoztatott (elvakult) módon, valami általunk nem ismert (és nem ismerhető) titok értelem nélküli követéseként kell gyakorolni, hanem úgy, hogy az az isteni szabályokat tegye megismerhetővé és a mindennapok egyedül (ha úgy tetszik: logikusan) követhető iránytűjévé.

       Ez vonatkozik a kiválasztottságra is.

       Isten a teremtéssel mindenkit meghív a kiválasztottságra, és minden ember szabad akaratával dönt arról, hogy elfogadja- a meghívást, vagy nem, vagyis saját életével válik kiválasztottá vagy kirekesztetté.

       A nemzeti hovatartozásra vonatkoztatva ez a következőt jelenti: szülei révén születésével mindenki „meghívást kap” egy népcsoportba (ezt nevezik származásnak). Ez a népcsoport attól függően, hogy a lakóhely szerinti országban többségben vagy kisebbségben van

       -    nemzet,

       -    nemzetiség, illetve

       -    etnikum.

       Azt, hogy egy ember elfogadja-e a „meghívást” a születése szerinti népcsoportba, vagy más népcsoporthoz tartozóvá (esetleg kozmopolitává) válik, szabad akaratával maga dönti el és a nyelvhez, a valláshoz, a kultúrához (az emberiség - szűkebb értelemben egy objektív társadalmi csoport - által létrehozott lelki-, szellemi és anyagi értékek összességéhez), a családszerkezethez, a szokásokhoz kötődésével, valamint a gazdasági életben megnyilvánuló magatartásával, továbbá a múlt elfogadásával (vagyis a tudatával gyakorolt nemzeti sajátosságokkal) bizonyítja, illetve hisz a népcsoportnak a Világmindenség fejlődésében betöltött küldetésében.

       Az egyes „meghívó” népcsoportoknak (fajoknak) vannak genetikai és anatómiai jellemzőik, amelyeket minden ember, mint a meghívottság jelét, magán viseli, de nem ezek határozzák meg, hogy egy ember melyik nemzethez tartozik.

       A horvát Aleksander Petrovits és a szlovák Maria Hruz gyermeke például felvette a Petőfi Sándor nevet és - egész életével bizonyítva - szabad akaratából a születési helye szerinti népcsoporthoz tartozónak, magyarnak vallotta magát, magáévá téve a magyar tudatot és hitt a magyarság küldetésében.

 

2.    A többségi (államalapító) nemzet, valamint a nemzetiségek és az etnikumok (együtt: államalkotó) viszonya

       Magyarországon a többségi (államalapító) magyar nemzet mellett több nemzetiség (német, szerb, horvát, bolgár, szlovén, szlovák, román, bosnyák, örmény, zsidó, ukrán, orosz, lengyel, kínai) és jellemzően egy etnikum (a cigányság) él. A nem államalapító nemzetiségek közül a történelmileg a Kárpát-medencében őshonos nemzetiségek az államalkotók, a többiek a vendégek.

       A Szent Korona egy-egy földrajzi területeire annak ökológiai adottságai szerint települtek a különböző nemzetiségű és kultúrájú embercsoportok, így alkotva természetes ökonómiai egységet. 

       Magyarok nemzetiségként élnek a trianoni utódállamokban, szülőhelyi kötődéssel - mintegy igazolva a nemzeti hovatartozás objektív jellegét - és a Föld szinte valamennyi országában, politikai üldöztetés vagy gazdasági kényszer miatt.

       A szerves egységként működő társadalom a nemzeti önazonosság-tudat alapján áll, hiszen ez adja azt a biztonságot, ami minden ember számára a lélek, a szellem és a test harmóniájához nélkülözhetetlen. Ezért alapelv a „meghívás” szerinti népcsoportba tartozás, azzal, hogy el kell fogadni a szabad akarat szerinti nemzetválasztást is.

       A szabad akarat hangsúlyozása rendkívül fontos, mert az erőszakos asszimiláció - ami a diktatúrák jellemzője - a szabad akarattal ütközve jó esetben emigrációt, rosszabb esetben kozmopolitává válást eredményez.

       A Gondoskodó Magyarország alapelve, hogy egy országban élő, a befogadó ország állampolgárságával rendelkező nemzetiségek és etnikai kisebbségek joga személyileg az egyenlőség, közösségi szinten pedig az autonómia, vagyis az önkormányzaton keresztül gyakorolt önrendelkezés, ami települési-, vagy területi formában nyilvánul meg. A nemzetiségek és etnikai kisebbségek kötelezettsége a befogadó ország életében a többségi nemzet által meghatározott formában részt venni, a többségi nemzet (és a többi nemzetiség, valamint etnikai kisebbség) törvényes érdekeit tiszteletben tartani.

       Az anyaországnak (etnikum esetén a képviselő világszervezetnek) joga és kötelessége folyamatosan ellenőrizni, hogy a befogadó ország biztosítja-e a személyi egyenlőséget és a közösségi (nemzetiségi, etnikai) autonómiát azoknak a részére, akiknek az adott ország anyaországuk (illetve a szervezet képviselőjük). Nem teljesítés esetén diplomáciai úton jogosult az érdekérvényesítés biztosításával kapcsolatban eljárni.

       Ugyanakkor az anyaországnak kötelessége biztosítani (és a befogadó országnak kötelessége hozzáférhetővé tenni) azokat a feltételeket, amelyek a nemzetiség vagy etnikai kisebbség önazonosságának megőrzéséhez és a nemzeti sajátosságok fejlődéséhez szükségesek.

       A befogadó országnak joga a nemzetiség vagy etnikai kisebbség tagjaira ugyanazokat a kötelezettségeket kiróni, ami a többségi nemzet, illetve egyéb nemzetiségek és kisebbségi etnikumok tagjait terhelik. A befogadó ország kötelezettsége a személyi egyenlőséget és a közösségi autonómiát, valamint azokat a feltételeket biztosítani, amelyek a kötelezettségek teljesítéséhez szükségesek.

 

3.    Az ember és nemzeti hovatartozása

       Éppúgy, ahogy nincs kiválasztott nemzet, nincs „bűnös nemzet” sem és igazságtalan volt és lesz minden olyan ítélet, ami nem ezt tükrözi, legyen az magyar-, német-, szlovák- albán-, szerb-, cigány- vagy krími tatár-kitelepítés például.

       A Szent Korona tagja minden ember, aki a Szent Korona területén (a Kárpát-medencében) született.

       Magyar az, aki vagy a Szent Korona tagjaként, vagy a nélkül, meggyőződéssel vallja a magyarság küldetését, és bizalommal van annak kiteljesedésében, vagyis tudatában és hitében magyar. (Németh László definíciója.) Tehát azt, hogy ki a magyar nemzet tagja, nem állampolgársága, vagy faji jellemzői határozzák meg, hanem az, hogy magáénak érzi- és gyakorolja-e a magyarság évezredek alatt kialakult nyelvét, kultúráját, hagyományait, szokásait, értékrendjét, érdekprioritásait, elfogadja múltját és domináns vallását. Ez szellemében azonos Széchenyi magyarság-meghatározásával: „Magyar az, aki magyarnak vallja magát.”

A magyarságnak meghatározó szerepe volt, van és lesz a Világmindenség fejlődésében.

       Magyarságunkat méltósággal, büszkeséggel, és más népek elfogadásával kell viselnünk. A történelem keményen tudomásunkra hozta, hogy nemzetállam nem létezik abban a formában, amely a fajilag nem a többségi nemzethez tartozók erőszakos asszimilációjával, vagy elüldözésével, kiirtásával akar nemzeti egységet létrehozni.

 

4.    A Gondoskodó Magyarország nemzetiségpolitikája

 

A Gondoskodó Magyarország

államalapító nemzetnek a többségi magyarságot tekinti,

 

ugyanakkor alapvető emberi jogként biztosítja nem magyar nemzetiségű állampolgárai számára nemzetiségi tudatuk és hitük gyakorlásának szabadságát és az ehhez szükséges feltételek biztosítását.

Államalkotó nemzet: kultúrájának (az emberiség - szűkebb értelemben egy objektív társadalmi csoport, pl. nemzet - által létrehozott lelki-, szellemi és anyagi értékek összessége) helyet találva telepedett le a Szent Korona Országában, elfogadva annak értékrendjét.

 

5.    A nemzetiségek részvétele a Gondoskodó Magyarország irányításában

 

A Gondoskodó Magyarországon a kisebbségi nemzetiséghez, illetve etnikumhoz tartozó személyek önkormányzatuk által létszámarányosan az Országgyűlés felsőházába delegált képviselőin keresztül érvényesítik (hangolják össze más társadalmi csoportokkal) érdekeiket és vesznek részt az irányításban.

 


3. szakasz

Az EU és a Gondoskodó Magyarország nemzetiségi politikájának összefoglalása

 

EU-tagország

Szent Korona Országa

A tőke kiszolgálására bárki, bárhol letelepedhet, a befogadó ország állampolgáraival azonos jogokat élvezve.

A Szent Korona tagsága (az egyetemes magyarság) a tulajdonosa és a birtokosa az országnak. Vendégeket befogadhatnak, érdekeik sérelme nélkül.

A pártrendszer következtében nincs a nemzetiségeknek hatalmi érdekképviseleti joga.

Az államalkotó nemzetek érdekeit – létszámarányosan – a felsőházban maguk közül kiválasztott követek képviselik.

„… választásra jogosultak és választhatók a lakóhelyük szerinti tagállam európai parlamenti és helyhatósági választásain, ugyanolyan feltételekkel, mint az adott tagállam állampolgárai” EUM 20. cikk

Csak a Szent Korona tagjai rendelkeznek az Ország társadalmi, politikai és gazdasági érdekeinek megfelelően választójoggal.

„Harmadik országok azon állampolgárait, akik a tagállamok területén való munkavállalásra engedéllyel rendelkeznek, az uniós polgárokkal azonos munkafeltételek illetik meg.” II/75*.

* Az EU Alkotmány tartalmazta, de a Lisszaboni Szerződésből kimaradt

A vendégek – az anyaországuktól függetlenül – egységesen vendégjoggal rendelkeznek, vagyis „a kamrába, a pénztárcába és a hálószobába nincs betekintési és belépési joguk”.

 

 

 

Vissza

Keresés

© 2012 Minden jog fenntartva.