6. nap: A diktatúra és a Gondoskodó Magyarország paradigmájának összehasonlítása 1. rész
2013.04.29 13:49Napirend előtt
A globalista gyarmatbirodalom eszmeileg, jogilag és gazdaságilag megbukott
„Ez a piaci fundamentalizmus, amely a reagani-thatcheri idők óta a meghatározó hitvallás volt, most megbukott
A krízis újfajta gondolkodást, paradigmaváltást igényel - ez endogén válság, amelyet a pénzügyi rendszer önmaga hozott létre.”
„a neoliberális gazdaságpolitikának befellegzett, s ha nem lesz sokkal szigorúbb az államok pénzügyi szabályozása, akkor a mostani válságot újabb és újabb lufik kipukkanása követi majd.”
1. Eszmei bukás
„Elvesztettük az erkölcsi tartásunkat (eredeti: „irányunkat, iránytűnket”). A most következő kényszerű összeomlás, katasztrófa vége egy történelmi ciklus lezárása, melynek a végén a mai nagy birodalom a sírba száll!”
„Amint megkezdődik a gazdaság teljes széthullása, ezzel egy időben megkezdődik a nyugati társadalmak egyes szegmenseinek teljes elszegényedése, a globális háborúk és a teljes katasztrófa.”
„A válság máris jelentős károkat okozott a reálgazdaságban, és számos országot recesszióba döntött, de az igazi kihívások csak az elkövetkező hónapokban válnak majd láthatóvá – jelentette ki Wolf Klinz, az Európai Parlament krízis hatásaival foglalkozó bizottságának az elnöke.
„Küszöbön áll a társadalmi válság”
– tette hozzá.”
„Az összekuszált szálakat vagy a szeretet vagy a kard bogozhatja ki” (https://nemzetiegyseg.com/101125.pdf)
Az utolsó figyelmeztetés a „Die Welt” c. német újságban jelent meg,
és így szól: „… igazuk lett a bírálóknak, a szkeptikusoknak, a zsémbelőknek: az Európai Unió összekuszálódott.”
Az indoklás pedig: „Soha senki nem merte komolyan föltenni a kérdést, vajon összeillik-e az, ami összenő - pontosabban: amit összeraknak.”
A megoldást a megalkuvásban látja a cikk szerzője, aminek az ellentéte maga az üzenet: „A teljesen szuverén nemzetállamok régi közösségébe vezető visszaút bezárult. … Végleg kiűzettünk a nemzet nevű hazából.”
Nagy Sándor a gordiuszi csomót karddal vágta el, és nem a szeretet erejével bogozta ki.
A Szent Korona Értékrend csak a szeretetet ismeri, de – Jézus követőjeként – tudja, hogy mikor kell korbácsot használni az észhez térítésre.
Az anyag nem korlátozhatja azt, hogy megnyíljunk egymásnak. És
az egymás iránti megnyílás a természetes összefonódás legtökéletesebb módja.
2. Jogi bukás
A „polgári demokratikusan” hozott törvények a társadalmi együttélést nem az emberek, hanem a diktátorok érdekében határozták meg.
Az alapkérdést az jelenti, hogy az alapszabályozás kövesse-e a megbukott rendszer neoliberális alapelveit (a gazdaságnak alárendelt állam), vagy azoktól gyökeresen eltérve, új gondolkodási módot (paradigmát) határozzon meg.
A diktatúra helytartói úgy igyekeznek az alapelv-módosítást (rendszermódosítást) az embereknek eladni, hogy azt új alapelvnek (rendszerváltásnak) nevezik.
Ennek megfelelően jelentette be a 2010. október 28-29-i EU-csúcs
a Lisszaboni Diktátum (kódolva: Szerződés) helyébe lépő új Diktátum elkészítésének szükségességét,
úgy, hogy azt a jelenlegi módosításának álcázza, tehát nem kell népszavazást tartani hatályba léptetéséhez), és az elkészítés idejét egy bizonytalan esemény (a világválság megszűnése) utáni időre teszi.
Magyarországon az új kormány megelőzte az EU-t az alapelv-módosítás meghirdetésében. Új színt jelent az alkotmányozási folyamatban Pálinkás József véleménye,
amely előrevivő módon felveti
1. az irányítás-ellenőrzés és a végrehajtás kettős egységének (Alkotmánybíróság és Parlament kapcsolata), és
2. a gondolkodási mód szerinti folyamatosság (Szent Korona és a keresztény eszmeiség)
kérdését
Ugyanakkor a hatalomgyakorlás kérdésében az önkényuralmi (ellenőrzés nélküli) rendszert támogatja azzal, hogy a népszavazást az alkotmányozási folyamat végén kizárja.
3. A végső lökés a gazdasági bukás
A diktatúra 2010. november 8-án beismerte, hogy a gazdasági gondolkodási módját meghatározó közgazdaságtannal
tovább zuhan a Sötét Kor felé.
Ezzel teljessé vált a gondolkodási mód általános bukásának beismerése, és beigazolódott, hogy a következmények feltárása nem eredményezi azok feloldását, az ok megszüntetése nélkül.
_________________________________________
Eszmei (ideológiai) paradigmaváltás
https://youtu.be/OPLK52iGV-Q, https://youtu.be/F3T7_DFAKFI
A Szent Korona Értékrend és nem a Szent Korona Tan lép a piaci fundamentalizmus helyére – Történelmi és történeti alkotmány közötti különbség
Miért Szent Korona Értékrend és miért nem Szent Korona Tan?
Vázlat:
|
Szent Korona Tan |
Szent Korona Értékrend |
1. nap |
Ezeregyszáz év |
Több ezer (legalább 6000) év |
2. nap |
Az egy és ugyanazon szabadság elvét nem teljesíti, ezért szükséges a ius resistendi et contradicendi folyamatos megerősítése |
Közszabadság elve érvényesül |
3. nap |
Egyszemélyes vezetés |
A vezetés kettős egysége (kündü és gyula) |
4. nap |
Dogmatizmus (agnoszticizmus) |
Teljes tudás és a szabadság kettőben egysége (gnoszticizmus) |
5. nap |
1100 év története az alapelvek (alkotmány) alapja, ezért a jogfolytonosság 1944. március 19. szakadt meg |
A magyarság történelme az alapelvek (alkotmány) alapja, ezért a jogfolytonosság 973-ban, a Quedlinburgi szerződéssel szakadt meg |
1. nap: Eredet
Ezeregyszáz év - Több ezer (legalább 6000) év
Szent Korona Tan |
Szent Korona Értékrend |
Ezeregyszáz év |
Több ezer (legalább 6000) év |
A krisztusi tanítás alapjának a Tórát tekinti, amelynek végrehajtási utasítása a Talmud. (Judeokereszténység) |
A krisztusi tanítás alapja a Sumír-Magyar Biblia Kr. e. 4000-ből, amely Jézus anyanyelvén, a kaldeusok arámi nyelvén íródott. |
Szent Korona Tan: Ezeregyszáz év
1. Mi a kereszténység?
(Részlet Hamvas Béla: Patmosz II. c. esszékötetéből - https://nemzetiegyseg.com/HBPatmoszII.pdf)
„A kereszténység nem vallás. A vallás történeti és társadalmi és szellemi eredetű, dogmatikával és papi szervezettel és szertartásokkal. A kereszténység a normális létben való magatartásról szóló tanítás.
Van dialektikus megszólítás. Mintha egymással zárt rendszerek beszélnének. Általában vita, mert zártságát egyik se tudja feladni. Problémákról van szó. Tételek hadakoznak, és meg akarják egymást győzni. Igazolás és bizonyítás. Az ember tételekbe és rendszerekbe építette bele magát. A nyelv dialektikus logosz lett, tulajdonképpen az emberen kívül. Nem egymással beszélnek, hanem elvont tételek viaskodnak.
Van egzisztenciális megszólítás, amelyben nincs rendszer és probléma és bizonyítás, és nincsen tárgyi kérdés. Az emberrel állok szemben. A nyelv itt egzisztenciális logosz. Szemtől szemben állunk, és kinyíltunk, és egymást megérintettük. Fedetlenek vagyunk, és egymás szavával egymást átvilágítjuk. Együtt vagyunk.
Jézus soha senkit sem szólított meg dialektikusan, és soha nem beszélt tárgyi kérdésekről, és nem vitatkozott, és nem bizonyított, hanem mindig az ember lényét érintette meg. Nem érvek. Nem védelmi rendszerek. Nem kérdések; nem, hogy bűnös, vagy bűntelen. Most hozzád beszélek, megnyíltam neked, és nyílj meg nekem. Eressz engem magadba, ahogy én téged magamba eresztelek.”
2. Kik a keresztények a zsidókereszténység szerint?
Az argentin nemzet Szűzanyjának – a lujáni Szűznek – templomában 1987. áprilisban II. János a következők szerint határozta meg Isten és a keresztények kapcsolatát: „Mi – keresztények – Istennek csak fogadott (adoptivó) gyermekei vagyunk.”- tehát édes gyermekei a zsidók.
Az amerikai őslakosok ekkor értették meg, miért bántak velük a zsidókereszténység felvétele után is állatként a „hittérítők”, és ezért visszaadták II. Jánosnak a Bibliát, mint embertelen sorsuk „előírását”.
„ … téged ugyanis levágtak a természetes vad olajfáról, s a természet rendjén felülemelkedve beoltottak a nemes olajfába”
(Szent Pál Rómaiakhoz írt levele 11:24)
(Ld. még: A pápaválasztás tétje: a tiszta keresztény vagy a zsidó olajfa ága fog dicsőülni - https://www.gondoskodomagyarorszag.com/products/a-papavalasztas-tetje-a-tiszta-kereszteny-vagy-a-zsido-olajfa-fog-dicsoulni-/)
Rosenthal
„Különösen olyan kormánykörökben sikerül elszórni hírhedt megtévesztésünket, ahol a honatyáknak minimális a történelmi ismerete. [Especially in circles concerned with government, where the officials have only a minimum of historical sense, we are able to impose our infamous deception with comparative ease.]
Az első alapvető hazugság célja, elhitetni Önökkel, hogy mi nem vagyunk nemzet, hanem vallás, majd ezt követi a többi hazugság. A legnagyobb félelmünk az, hogy erre a hamisságra egy napon rájönnek, és abban a pillanatban eltaposnak bennünket, mihelyt a közvélemény kezébe kerül az igazság és intézkedik. ["On the first and fundamental lie, the purpose of which is to make people believe that we are not a nation but a religion, other lies are subsequently based. Our greatest fear is that this falsehood will be discovered, for we will be stamped out the moment the general public comes into possession of the truth and acts upon it]”
(Interjú Harold Wallace Rosenthal-lal - A láthatatlan zsarnokság - https://www.mariaorszaga.hu/index.php?menu=bovebben&kod=3226&kat= - The Harold Wallace Rosenthal Interview 1976 The Hidden Tyranny - https://www.antichristconspiracy.com/HTML%20Pages/Harold_Wallace_Rosenthal_Interview_1976.htm)
3. Néhány példa János evangéliumából annak bizonyítására, hogy Jézus nem zsidó származású
Felelének és mondának néki: Vajjon te is Galileus vagy-é? Tudakozódjál és lásd meg, hogy Galileából nem támadt próféta. (János 7:52)
Körülvevék azért őt a zsidók, és mondának néki: Meddig tartasz még bizonytalanságban bennünket? Ha te vagy a Krisztus, mondd meg nékünk nyilván! Felele nékik Jézus: Megmondtam néktek, és nem hiszitek: a cselekedetek, a melyeket én cselekszem az én Atyám nevében, azok tesznek bizonyságot rólam. De ti nem hisztek, mert ti nem az én juhaim közül vagytok. (János 10:24-26)
Monda azért nékik Jézus: Ha az Isten volna a ti atyátok, szeretnétek engem: mert én az Istentől származtam és jöttem; mert nem is magamtól jöttem, hanem ő küldött engem. Miért nem értitek az én beszédemet? Mert nem hallgatjátok az én szómat. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja. (János 8:42-44)
Ezeket beszéltem néktek, hogy meg ne botránkozzatok. A gyülekezetekből kirekesztenek titeket; sőt jön idő, hogy a ki öldököl titeket, mind azt hiszi, hogy isteni tiszteletet cselekszik. És ezeket azért cselekszik veletek, mert nem ismerték meg az Atyát, sem engem. (János 16:1-3)
4. A judaizmus és a kereszténység egymással szembenálló alapja
Annak bizonyítására, hogy a judaizmus és a kereszténység egymással szembenálló alapokra épül, ezért kizárt, hogy a jézusi kereszténységnek a judaizmus az alapja, olvassunk el jellemző részeket a Talmudból (ami az ószövetségi Tóra „végrehajtási utasítása”) és az Új Testamentumból:
A Talmud: A zsidó uralkodni akarás gyűlöletterjesztő irodalmának bemutatása. - https://www.freepressfreespeech.com/holhome/konyvek/talmudm.htm |
Új Testamentum (Károli Gáspár bibliafordításai) |
---|---|
Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó megöl egy gójt („Cuthean”), akkor it nem büntetik halállal. Amit egy zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja. Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket „Izraelnek szánta” Sanhedrin 43a. „Azt tanítják, hogy Jézust húsvét előestéjén fölakasztották és 40 nappal azelőtt ezt a kiáltványt adták ki: Jézust halálra kell kövezni, mivel boszorkány volt és az embereket bálványimádásra szólította föl... Egy csábító volt és ezért nem szabad sem sajnálni, sem megbocsájtani neki.” |
A miképen az Atya szeretett engem, én is úgy szerettelek titeket: maradjatok meg ebben az én szeretetemben. Ha az én parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok az én szeretetemben; a miképen én megtartottam az én Atyámnak parancsolatait, és megmaradok az ő szeretetében. (János 15:9-10) De néktek mondom, kik engem hallgattok: Szeressétek ellenségeiteket, jól tegyetek azokkal, a kik titeket győlölnek, Áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak, és imádkozzatok azokért, a kik titeket háborgatnak. A ki egyik arczodat megüti, fordítsd néki a másikat is; és attól, a ki felső ruhádat elveszi, ne vond meg alsó ruhádat se. Mindennek pedig, a ki tőled kér, adj; és attól, a ki elveszi a tiédet, ne kérd vissza. És a mint akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is akképen cselekedjetek azokkal. (Lukács 6:27-31) |
5. A szembenálló alapok semmibe vétele a királyságban és a Szent Korona Tanban
A judaizmus és a kereszténység közötti, a gyűlölet és a szeretet ellentétében megmutatkozó alapvető értékrend-különbséget teszi semmissé a Szent Korona tan szellemiségében alkotott 1926. évi XXII. Törvény, amely a felsőházban a magyarsággal és a kereszténységgel azonos jogokat ad a zsidóságnak és az izraelita vallásnak.
„1926. évi XXII. törvénycikk az országgyűlés felsőházáról - https://www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=7682
2. A méltóságon vagy hivatalon alapuló felsőházi tagság
4. § Méltóságuk vagy hivataluk alapján és tartama alatt tagjai a felsőháznak:
B)
a vallásfelekezeteknek következő egyháznagyjai, illetőleg képviselői:
6. az izraelita vallásfelekezet képviseletére az izraelita hitközségek által életfogytiglan választott két lelkész (rabbi) (43. §*).
3. A választáson alapuló felsőházi tagság általában
6. § Választás alapján tagjai a felsőháznak azok, akiket a felsőház tagjaivá a jelen törvény értelmében megválasztanak:
1. az örökös főrendiházi tagság jogával felruházott hercegi, grófi és bárói családoknak felsőházi tagok választására jogosult tagjai;
* 43. § Az izraelita vallásfelekezet képviseletére hivatott lelkészek (4. § B) 6. pont) választásának részletes szabályait az igazságügyminiszterrel egyetértve a vallás- és közoktatásügyi miniszter rendelettel állapítja meg.”
6. Zsidó birodalom építése a XIX-XXI. évszázadban
a./ 1897-ben gyűlt össze az I. Cionista Világkongresszus Bázelben, és megalakult a Cionista Világszervezet. Herzl így írt naplójában: "Bázelben megalapítottam a zsidók országát, s ha most még nevet is ezen valaki, várjatok 5 vagy legfeljebb 50 évig és meglátjátok".
1917. november 2-án Lord Balfour, angol külügyminiszter Rotschildhoz írt levelében megígérte a zsidó nemzeti otthon felépítését Erec Jiszraelben. (…) Herzl jóslata "szinte időre" beteljesedett. 1947-ben, tehát pontosan 50 évvel a napló bejegyzése után – osztották fel a brit Palesztin mandátumot egy zsidó és egy arab államra. "A késedelemért azonban igen súlyos árat fizetett a zsidó nép." (idézet a Cionista.hu-ról)
1975. november 10-én az ENSZ 72 szavazattal 35 ellenében (32 hiányzással) elfogadta, a 3379-es határozatot, melynek értelmében "A cionizmus a rasszizmus és a faji megkülönböztetés egyik formája". 1991. december 16-án 111:25 arányban (13 hiányzással) visszavonták ezt a határozatot.
Forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Cionizmus
b./ A birodalomépítés kezdete
c./ Az önazonosságtudat megőrzésének eszköze a holokauszt miatti gyűlölet
A fenti írás (https://www.nol.hu/cikk/383353/) azt bizonyítja, hogy a ma élő zsidóság érdekképviselői az önazonosságtudat megőrzése eszközének változatlanul a holokauszt miatti gyűlöletet tartják, vagyis a kereszténységgel fennálló érdekkülönbség változatlanul fennáll.
Idézet a cikkből:
Ismeretes, hogy a közelmúltban magánszemélyek a zsidóság nemzeti kisebbséggé nyilvánítását kezdeményezték. A Mazsihisz határozottan ellenzi a tervet, a Közép-kelet-európai Rabbik Tanácsa viszont sokkal inkább megengedő az ügyben.
Az állásfoglalás készítői ugyanakkor fenntartásaiknak is hangot adnak, hiszen a kisebbségi bejegyzés kezdeményezői a "nem vallásosságban" határozzák meg identitásukat.
A zsidó identitás meghatározó eleme nem a vallás és nem a kulturális kötődés, hanem az üldöztetés, a holokauszt emléke.
d./ Nem fogadták el az államalkotó nemzet státuszt
Ez az írás (a cikket a https://mti.hu/cikk/146388/ címről töltöttem le, de ma már elérhetetlen) pedig annak tanúságtétele, hogy nem fogadják el önmagukat államalkotó nemzetnek, vagyis önmagukat rekesztették ki az egyetemes magyarságból.
Idézet a cikkből:
„A nemzeti kisebbségek sorába való felvételtől, majd a nemzetiségi alapon működő szervezetek kiépítésétől nyilatkozataik szerint azt várták, hogy megelőzhető legyen a zsidóság hagyományának, kultúrájának és nyelvének elvesztése.
A Társaság a Magyarországi Zsidó Kisebbségért Egyesület június elsejéig mintegy 500 aláírást tudott összegyűjteni. Kezdeményezésüket június 3-án folytatták, mert azt a parlamenti választások miatt meg kellett szakítanunk. A hiányzó 500 aláírást július 1-jéig kellett volna összegyűjteni.”
e./ A zsidó világbirodalom megteremtésének bejelentése
f./ Az állampolgársági törvény módosításával megkapták a lehetőséget akaratuk megvalósítására
g./ Országalapító (Szent Korona Értékend szerint: államalapító) nemzetnek tartják magukat
(https://videotar.mtv.hu/Videok/2011/08/29/13/Megnyilt_a_14_Zsido_Nyari_Fesztival.aspx)
Úgy érzem, a fentiek alapján jogos a felháborodásom, aminek nyílt levélben (https://nemzetiegyseg.com/110929.doc) adtam hangot.
Részlet a levélből:
„Tisztelt Zoltai Gusztáv úr!
Ön a 14. Zsidó Nyári Fesztivál megnyitóján a következőket mondta: „mi mind az orvostudományban, mind az iparban, mind a művészetben igyekszünk, és azt hiszem, hogy nem kis sikerrel, helytállni”, ezért „elvárjuk azt a többségi nemzettől, hogy elismerje, mi is országalapítók vagyunk”.
Ez a kijelentése súlyos, lényeges ismeretek hiányában tett sértés az egyetemes magyarságra nézve, ugyanis a zsidóság és a magyarság értékrendjében ellentétes nemzet, ezért a magyar nemzet, amíg Magyarországot többségében magyarok lakják, nem fogadhatja el, hogy országalapítónak olyan nemzet vallja magát, amely több évezredes hagyományunkkal ellentétes értékrend uralmát akarja ránk kényszeríteni.”
II. Szent Korona Értékrend: Több ezer (legalább 6000) év
1. Az Isteni Iránymutatás
A Szent Korona Értékend visszatér ahhoz a tisztasághoz, ami – Kézai szóhasználatával – a „Géza előtti időben” a szkíta-magyarok legnagyobb értéke volt: a Teljes Tudás és a szabadság kettős egysége.
A teljes tudást - a Magyar Biblia megfogalmazása szerint – a Lélek Fénye adta, a szabadság pedig az élő és élettelen anyag uralásának és alakításának hagyományaink tiszteletben tartásával, a szereteten keresztül érvényesült.
Ezt a tisztaságot veti el a Szent Korona Tan azzal, hogy
- a kereszténységet megfosztotta eredendő értékétől, attól, hogy „a normális létben való magatartásról szóló tanítás” legyen, és a hatalom kiszolgálóinak eszközévé alázta, az emberek kiszolgáltatottságának hirdetésével,
- társadalom nemesekre és nem nemesekre osztásával elindította a megosztottságot, amely a természetes különbözőségeket gyűlölet forrásává alázva szembefordította a Szent Korona tagjait egymással.
Ezért a Szent Korona Tan alkotmány-felfogása az emberiség életét meghatározó iránymutatást az embert dogmákkal folyamatosan kordában tartó történelmi fejlődés eredményének tartja, nem pedig a Világmindenség működését meghatározó isteni akarat földre vetített örök és változtathatatlan kinyilvánításának, amelyből eredő irányelveket a világmindenség fejlődése szakaszainak megfelelően kell kialakítani.
A Szent Korona Értékrend a Teremtő az emberiség számára adott Iránymutatását tekinti Alkotmánynak, ami – egy logikai zárt rendszerben - az Alkotó szabadságot, a szabadság feltételeit és annak védelmi kötelességégét jelentő akaratát határozza meg Alkotása működtetésének alapjaként.
A Teremtő iránymutatását közvetítő, örök és változtathatatlan Alkotmány a következő:
Magyarország Szent Korona eszme szerinti
Szabadság Alkotmánya (rövid szöveg)
1. §
(1) Magyarország örökké szabad.
2. §
(1) A kötelezettségek és jogok egységében a Szent Korona minden tagja egy és ugyanazon szabadságot élvez, amely nem szűntethető meg és nem korlátozható.
(2) A Szent Korona tagja:
a./ az államalapító magyar nemzet tagja, bárhol él a világon, valamint
b./ az államalkotó nemzetek tagjai, ha a Szent Korona Országának területén élnek
3. §
(1) Ami a Szent Korona Országa földjén, földje alatt és földje felett van, a Szent Korona örök és elidegeníthetetlen alkotórésze, amelyet csak a Szent Korona másik alkotóeleme, a Szent Korona tagjai birtokolhatnak.
(2) A birtokos jogai azonosak a tulajdonjoggal, kivéve:
a./ Nem semmisítheti meg a birtokot.
b./ Nem változtathatja meg a birtok rendeltetését.
c./ Csak a Szent Korona tagjára ruházhatja át (örökítheti) a birtokjogot.
4. §
(1) Minden magyar érték a magyar érdekeket szolgálja.
5. §
(1) Mindazzal szemben, aki megsérti a Szent Korona értékrendjét, a Szent Korona minden tagjának nemcsak joga, hanem kötelessége ellentmondani és ellenállni.
(2) A Szent Korona értékrendjének megsértését jelenti:
a./ az állam szabadságának,
b./ a Szent Korona tagjai egyéni vagy társadalmi csoportot érintő szabadságának,
c./ a birtoklás szabályának,
d./ a vendégjog szabályainak,
e./ a tevékenység végzésével kapcsolatos szabályok
megsértése, veszélyeztetése és minden erre irányuló magatartás.
2. Az Isteni Iránymutatás forrása a Magyar Biblia
A Sumír-Magyar Biblia hitelességének bizonyítékát XXIII. János pápa adta meg a II. Vatikáni Zsinaton:
„Tele a fejük spekulatív dogmával és az ószövetség idejét múlt és megcáfolt antropomorfista nacionalizmusával, beleizzadnak szegény elneveltek, hogy kihozhassák az Isten egyetemes szeretetét, a minden népeknek adott természeti jogokat és a krisztusi univerzalitást.
„A szemináriumainkban alig van ékesszólástan és a hívek kénytelenek végig kínlódni az újpapok gyatra beszédeit és naiv, pietózus meséit!
Tele a fejük spekulatív dogmával és az Ó-Szövetség idejét múlt és megcáfolt antropomorfista nacionalizmusával, s beleizzadnak szegény elneveltek, hogy kihozhassák az isten egyetemes szeretetét, minden népeknek adott természeti jogokat és a Krisztusi-univerzalitást!
Vagyis hamis és ókori nívón mozgunk ma is, amikor a pozitív tudományok és az archeológia és geológia, nem különben a megtalált Sumír Első-Biblia (Ur, 1954. Dr. N. Kramer: Parallel Biblia, 1956) is mindent világosan feltártak és megmagyaráztak. Senki nem érti ezt a maradi és már kimúlt ószövetségi fontosságot, ami nagyrészt egy összelopkodott és átírt ókori hagyománynak és letűnt nép(ek)nek (sumír, akkád, kéld, babyloni) megmásított történelme.
Szóval, kötve vagyunk, valami ósdi judaizmussal és nekünk nem elég Krisztus, az Isten Fia!...”
XXIII. János pápa ezt a beszédét 1962. július 1-jén mondta el a II. (Vatikáni) Ökumenikus Zsinat megkezdésekor, és a római „Azione Cattolica Italiana” (Via Concilliazione 1. Roma) adta ki egy nyomtatott füzetben a következő címmel: „Novena Allo Spirito Santo” di GIOVANNI XXlll, 1 ° luglio 1962, per il Concilio Ecumenico Vaticano 11. Az idézet a „Penitentiam agere” kezdetű enciklikában is szerepel.
Krámer professzor, aki a sumerológia jeles kutatója, 1954-ben a mezopotámiai Úr városában talált egy agyagtáblákba ragozó arámi nyelven rovott dokumentumot, amelyet angolra fordított. Paralel Biblia címet adta neki és 1956-ban nyilvánosságra hozta. XXIII. János pápa a fenti idézetben erre Sumír Első-Bibliaként hivatkozott, forrásként megjelölve Krámer professzor Paralel Biblia című kiadványát.
Badiny Jós Ferenc az agyagtáblákon lévő rovásokat „huszadikszázadiasította” a mai beszélt magyar nyelv szerint és „Magyar Bibliaként” adta közre.
Idézet a Magyar Bibliából:
A Szövetség fejezet:
„5. Amikor EN-LIL megteremtette így a Fokost és annak sorsát is megszabta, fején ékeskedő Szent Koronáját annak az EM-BAR-nak fejére illesztette, akit már előbb a Földre küldött és most kegyes szemmel nézett rájuk.
17. Az Ég lakói jól teljesítették a Szövetséget. Mert – ahogy a földi EM-BAR testében él a Lélek fénye – és annak ereje által uralja, formálja az anyagot – folytatva ÍZ-TEN akarata szerint a Teremtés munkáját – ugyanúgy az Ég lakói között ÉN-KI volt az, aki a Lélek – ÉN-LIL - ereje által teremtett tovább minden anyagot és testet.”
„Ezért hát vonuljon most félre mindegyiktek az elmélkedés magányába, hogy fületek meghallhassa az Úr szavát. Azt a csöndes, halk szót, ami belülről való, s amelyikről a próféta így véste kőbe a maga tapasztalatát annak idején, Úr városában: először jött egy roppant szélvihar s porlasztotta a hegyet..., de az Úr nem volt a szélviharban. Aztán földrengés jött, rengette a hegyet..., de az Úr nem volt a földrengésben. Aztán jött a tűzvész..., de az Úr nem volt a tűzben.”
(Wass Albert: A hagyaték)
3. Mit kell tudni a bibliánkról
„Miért Biblia…?
Bevezetőül meg akarjuk indokolni, hogy a káldeusok szerinti írásokat és hagyományokat összesítő könyvünk címében miért használjuk a „BIBLIA” elnevezést.
Általában úgy tanítják, hogy a „biblia” a görög nyelv „biblos” vagy „biblon” szavának többesszámú kifejezése és jelentése „könyvek” lenne. Azonban sem a „biblos”, sem a „biblon” görög szónak nincs ilyen többesszámú esete. A görög nyelvet tanító ismertetések a „biblia” szót görögből átfejtett (etimologizált) latin szónak mondják, viszont a latin nyelvnek nincs „biblia” szava. Így a „biblos”, „biblon” és a „biblia” szavaknak az eredetét a káldeusoknál kereshetjük, már csak azért is, mert a görögök – a „klasszikusnak” nevezett tudásuk legnagyobb részét a káldeusok hagyatékából sajátították ki. A „BIBLIA” szónak háromféle változatát láthatjuk a káldeus ékiratok szerint:
__________________________________
Jogi gondolkodási mód (paradigma) váltás
Az EU-alapelvek és a szakrális alapú alkotmány alapelvei
Felépítése:
1. nap |
Bevezetés |
|
Az Alkotmányról |
||
|
Liberális-kapitalizmus |
Szent Korona Értékrend |
2. nap |
Függetlenségvesztés |
Örök szabadság |
3. nap |
A tőke szabad áramlása |
A nemzeti vagyon önérték-növelése |
4. nap |
Az árú és a szolgáltatások szabad áramlása |
Az önellátás alapja a nemzeti termék |
5. nap |
A szabad letelepedés |
A nemzeti vagyon növelésének kötelezettsége |
6. nap |
Az EU-alapelvek |
Szakrális alapú alkotmányosság |
1. nap: Az Alkotmányról
Bevezetés
Minden népcsoport azt a helyet választotta fizikai életteréül, amely kultúrájának leginkább megfelelt. Így jött létre a természetes, ökológiai - ökonómiai harmónia. Ez alakította a teljessé vált (lelki-szellemi-fizikai) életterét tulajdonló és birtokló népcsoportot kultúrájával közvetített, közös értékrendű nemzetté.
Az így működő rendszerben az egyes nemzetek természetes kapcsolatot alakítottak ki egymással, mindenekelőtt szomszédaikkal, de bevonták ebbe az egyetemes kapcsolatrendszerbe földrészüket és az egész emberiséget.
Ez a kapcsolat részben - de csak részben - anyagi jellegű volt, vagyis arra szolgált, hogy egy nemzet azokat a saját előállítású termékeket, amelyek nagyobb mértékben álltak rendelkezésre, mint az azzal szemben jelentkező saját igény, el tudja cserélni olyanokra, amelyek - természeti környezete vagy kultúrája miatt - saját országában nem állítható elő. Ezzel kialakult egy természetes - de egy összetett kapcsolatrendszer részeként működő - munkamegosztás.
A nemzetek közötti kapcsolat másik része a szellemi és lelki (anyagtalan) értékek cseréjét jelentette. Ezzel vált lehetővé, hogy egy nemzet ingéniuma (tehetsége, szellemi értéke, értékalkotó egyénisége) ne csak önmagát, hanem az egész emberiséget szolgálja.
Az így, szerves egységként működő emberi társadalom a természetes harmónia mindhárom elemében (lélek, szellem és anyag) egyenletesen fejlődött. Ezt a fejlődést az biztosította, hogy a mindenkori lehetőségeken túlmutatott az emberek igényszintje. Az, hogy az igények egy része nem volt kielégíthető az adott kor lehetőségeivel, arra ösztönözte az emberiséget, hogy ismerettárát - és ezen keresztül a lehetőségeket - folyamatosan bővítse.
Ameddig a lélek-, a szellem (vagyis az anyagtalan világ) és az anyagi világ egyenletesen és egymást erősítve (a teljes Tudás egységében) fejlődött, az emberiség természetes módon élt abban a társadalmi és gazdasági rendszerben, amely mindenki számára meghatározta kötelezettségét és biztosította teljesítésének feltételeit, ami következményeként egyre több igény vált kielégíthetővé.
Az emberiség fejlődésében az anyagtalan és anyagi harmónia (a mítosz és a logosz, más szóval az értelem és az érzelem egysége) akkor bomlott meg, amikor egyes személyek, népcsoportok saját igényeiket fölé emelték az adott kor egyenletes fejlődést biztosító lehetőségeinek, vagyis kiváltságokat határoztak meg önmaguk számára. Azért, hogy kiváltságuknak megfelelő igényeiket ki tudják elégíteni, meg kellett fosztaniuk minden más embert attól, hogy kötelezettségük teljesítésével arányos, az egyenletes fejlődés által biztosított igényeik kielégíthetők legyenek. Ezt csak erőszakkal lehetett elérni, mivel ez a többséget természetes jogaitól fosztotta meg. Így alakult ki a kiváltságosok és a kirekesztettek csoportjának egymással szembekerülése, az emberiség szerves egységének megbomlása.
És ekkor tette meg az emberiség az első lépést azon az úton, ami a globalizmusban megtestesülő embertelenségig vezetett. Ez a lépés pedig az volt, amikor az ember az addig életfeltételeinek megteremtésére szolgáló eszközt, a vadászó fegyvert nem a táplálékot adó állatok, hanem a kirekesztettnek minősített embertársai ellen fordította.
A kiváltságosok hatalmuk megőrzésére a fegyver mellett a teljes (lelki-, szellemi- és anyagi) kiszolgáltatottságot használják fel, kiterjesztve a terrorizmus eszköztárát.
Ezzel az emberiség letért a - természeti törvények rendszerének is mondható - Isteni Szabályrendszer követéséről, ami azt kívánta, hogy minden ismeretanyag a harmonikus fejlődés eszköze legyen, és rátért az anyag-vezérelte természetjogi útra, ami diszharmóniát eredményezett azzal, hogy mindent az anyagi lehetőségeknek rendelt alá. Miután alapvetően értékrend váltásról volt szó, mindenekelőtt érintette ez a változás a mindennek alapjául szolgáló alkotmányokat és alaptörvényeket, amelyek egy ország más országokhoz való viszonyát és belső életének alapelveit fogalmazta meg.
A diktatúra érvényesítésének módszerei különbözőek voltak a történelem során, de mindegyik az igények és lehetőségek egyenlőtlenségének manipulációján alapult.
Legújabb kori történelmünkben a szocializmus meggátolta, hogy az igényeknek megfelelően fejlődjenek a lehetőségek, miután a kielégítetlen természetes igényekkel a lehetőségek fejlődését is gátolta. A jelenleg pusztító kapitalizmus (aminek már semmi köze a nevét adó, az életet, a létet, a szabadságjogokat biztosító „fej” dominanciájához) az igények fejlődését irreálisan megnöveli a kiváltságossá válás lehetőségeinek ígéretével. Ez az ígéret nem elérhető feltételeken alapszik, ezért ugyanazt eredményezi, mint a szocializmus: állandósul (sőt növekszik) a kielégítetlen igények mennyisége.
Azt, hogy a két - látszólag egymással antagonisztikus ellentétben álló[1] - eszmerendszer azonos tőről fakad, az bizonyítja, hogy a lehetőségek növelésének mértéke és elosztása mindkét rendszerben a kiváltságosok kezében van, és az összhang nélküliség (diszharmónia) folyamatosságát mindkét rendszer a kiszolgáltatottak kielégítetlen igényeinek állandósulásával éri el.
Az Európai Unió - és különösen a megbukott Alkotmány és az ennek alapján készített (ugyancsak megbukott) Lisszaboni Szerződés – az összhang-hiány véglegesülését célozza azzal, hogy világszerte (globálisan) manipulálhatóvá teszi a kielégítetlen igényekkel - a lehetőségek összevonásán (koncentrálásán) keresztül - az embereket.
Ezzel a természetjogon alapuló - voltaképpen materialista - szemlélettel áll szemben az Isteni Szabályrendszert követő természetes kapcsolatokra épülő rendszer.
Míg az Isteni Szabályrendszer az öröktől fogva létező, a teljes harmóniát biztosító, szakrális értékrend alkotmányként követését határozza meg[2] (időszakokra vonatkozó, a mindenkori ismeretanyagnak megfelelő alaptörvényekkel[3] értelmezve), addig a természetjogi alapnormarendszer a materialista szemléletből adódóan az anyag által vezérelt összhang nélküliség (diszharmónia) előidézője és kiszolgálója.
[A két rendszer számos elemében hasonlóságot mutat, „csak” a lényegben és a gyakorlati következményekben tér el. A különbség annyi a kettő között, mint az arisztotelészi, formális logikára alapuló szillogizmus - amely rendszerszinten bármilyen számú premissza esetén is legalább két konklúziót igazol - az Aquinói Szent Tamás „transzcendentális” premisszájával (ezt nevezik másutt „intuíciónak”) kiegészített szillogizmustól, amely egyértelmű konklúziót határoz meg.]
Röviden a két rendszer közötti különbség a következőkben foglalható össze:
Integrálás (összevonás) áll szemben a természetes koordinálással (összehangolással).
A kereslet és kínálat diszharmóniája áll szemben az igények és lehetőségek harmóniájával.
A kiváltság - kiszolgáltatottság diktatúrája áll szemben az azonos feltételekkel gyakorolt kötelezettségek teljesítésén alapuló jogok gyakorlásának demokráciájával.
Az ember anyagi, kozmopolita (gyökértelen világpolgár) falanszter-fogaskerék (árú) minősítése áll szemben az ember lelki-, szellemi- és anyagi egységéből eredő ingéniumként (tehetsége, szellemi értéke, értékalkotó egyéniségeként) való értelmezésével.
Vagyis a nemzeti sajátosságok üres - rezervátumi - színfoltként kezelése áll szemben a nemzetek természetes élettereinek tiszteletben tartásával.
Az Alkotmányról
Liberális-kapitalizmus |
Szent Korona Értékrend |
Történelmi fejlődés ereménye |
Örök és változtathatatlan |
I. Liberális-kapitalizmus: Történelmi fejlődés eredménye
A „nyugati civilizáció” jogi gondolkodási módja az alkotmányt a jogfejlődés eredményének tartja, annak írott és szokásjogon alapuló változatát ismeri el.
Nem tesz különbséget alkotmány és alaptörvény között.
A 2012. január elsején hatályba lépő Alaptörvénynek nevezett liberális diktátum, a Lisszaboni Szerződést tekinti iránymutatásnak (vagyis alkotmánynak).
Joggal hivatkozik a Szent Koronára, hiszen az előkészítő munka során a nyugati civilizáció által elfogadható Szent Korona Tan gondolkodási módja megengedi a föderatív szövetségi államba (az EU-ba) tartozást, vagyis függetlenségünk feladását.
Ugyanezen megfontolás szerint hivatkozott az 1991-es alkotmány-tervezet SzDSz által támogatott preambuluma is a Szent Koronára. Ez a tervezet a pártok megegyezésének (konszenzusának) hiánya miatt nem emelkedett törvényerőre.
1. A nyugati civilizáció alkotmány-értelmezése
Alkotmány:
Általában egy ország alaptörvénye. Formai megközelítésben a jogforrási rendszer csúcsa, melyet különleges eljárási rendben alkotnak meg.
Történetileg az alkotmányoknak két fő típusa alakult ki: a történeti (más néven íratlan) és a kartális (más néven írott) alkotmány.
A történeti alkotmány a különböző történeti időszakokban elfogadott törvények és kialakult szokások, szabályok, jognyilatkozatok összessége, amelyek az államhatalom gyakorlásának és az alapvető állampolgári jogok tartalmának kérdéseit szabályozzák. Ilyen alkotmánya volt Magyarországnak 1949-ig. Ezt hívták ezeréves alkotmánynak.
A kartális alkotmányt alaptörvénynek tekintik, amellyel nem lehet ellentétes egyetlen más – az adott országban megalkotott – jogszabály sem. Az írott alkotmányt vagy alkotmányozó nemzetgyűlés vagy a legfelsőbb képviseleti szerv (parlament, Országgyűlés) fogadja el (esetleg népszavazás erősíti meg).
(Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ - Közigazgatási alapvizsga- https://www.kszk.gov.hu/data/cms13291/alapvizsga_Alkotmany_diasor.ppt)
2. A Szent Korona az 1991-es alkotmány tervezet preambulumában
3. Alkotmány-értelmezés a 2011-es Alaptörvénnyel összefüggésben
Az Alaptörvény[4] önmagát a történeti alkotmány jogfolytonossága visszaállítójának tekinti, bár (a nem következetesen használt kifejezések és azok többféle értelmezhetősége miatt) fenntartja a lehetőséget ennek lényeget tekintve különböző értelmezésére, tehát de facto (ténylegesen) a visszaállítás nem teljeskörű.
A „Nem ismerjük el történeti alkotmányunk idegen megszállások miatt bekövetkezett felfüggesztését.” kifejezés viszont kétségtelenné teszi a jogfolytonosság de iure (jogi) visszaállítását.
Az Alaptörvény „Nemzeti Hitvallás” című preambuluma az alábbiakat tartalmazza:
„Tiszteletben tartjuk történeti alkotmányunk vívmányait és a Szent Koronát, amely megtestesíti Magyarország alkotmányos állami folytonosságát és a nemzet egységét.
Nem ismerjük el történeti alkotmányunk idegen megszállások miatt bekövetkezett felfüggesztését.”
„Hazánk 1944. március tizenkilencedikén elveszített állami önrendelkezésének visszaállítását 1990. május másodikától, az első szabadon választott népképviselet megalakulásától számítjuk. Ezt a napot tekintjük hazánk új demokráciája és alkotmányos rendje kezdetének.”
Amint a Nemzeti Közszolgálati Egyetem idén kiadott „Közigazgatási Szakvizsga” jegyzete[5] fogalmaz, ez az Alaptörvény „vegyes rendszerű alkotmány”, amely jellemzője:
„• Az alapvető jelentőségű alkotmányjogi szabályok egy, a jogrendszer (jogforrási hierarchia) csúcsán elhelyezkedő (egy vagy több) alaptörvényben és kiegészítéseiben találhatók.
• Az alkotmányjogi szabályok elismerik a korábbi alkotmányos szabályozás törvényeit, szokásjogát is.
• Az alaptörvény tömör tartalmú jogszabály, az egyes alkotmányjogi kérdéseket a kiegészítések vagy/és egyszerűbben változtatható más törvények (sarkalatos) törvények rendeznek.”
Ezek alapján kétségtelen, hogy a történeti alkotmányosság de iure (jogilag) visszaállt, de annak érvényesülése de facto (ténylegesen) korlátozott.
A jogfolytonosság egyértelmű értelmezését zavarja a jegyzet alábbi megállapítása („A magyar alkotmányfejlődés” című fejezet):
„Magyarországnak – ha eltekintünk a Tanácsköztársaság alkotmányától – formailag 1949-ig történeti alkotmánya volt. A magyar történeti alkotmány kezdetének a hagyomány a Vérszerződést tekintette, de pl. része volt az Aranybulla (1222), amely korlátozta a királyi hatalmat, megállapította a közösség egyes köreibe tartozók személyes szabadságának tartalmát, korlátozva a király gazdasági hatalmát is.”
A Vérszerződés és az Aranybulla egy gyékényre helyezése komoly csúsztatás, amit a jegyzet következő bekezdése igyekszik helyrebillenteni: „Az Alaptörvény az ezeréves törvényes (legitim) jogfejlődés hagyományát kívánja követni.” Tudniillik, az „ezeréves törvényes (legitim) jogfejlődés” szembenállást jelent a Vérszerződéssel.
II. Szent Korona Értékrend: Örök és változtathatatlan
Nyilvánvaló, hogy a Teremtő (Alkotó) akaratának (Alkotmányának) érvényesítése létérdeke az emberiségnek.
A társadalmi együttélés rendszere a Föld egészére vonatkozóan ugyanazon alapon áll. Ez az alap biztosítja, hogy az Alkotás az Alkotó (Teremtő) szándéka szerinti célt szolgálva fejlődjön, amit a működést meghatározó Alkotmány foglal magában.
Ez a cél a különböző közösségek (családok, települések, országok, földrészek) összehangolt fejlődése a szabadság érvényesülésével, amelyet - a fejlődés folyamatosságát (atyai eleink hagyományát) a minden teremtményre minden teremtmény által gyakorolt együvé-tartozás nyitottságával - a szeretet biztosít.
Ennek megfelelően az Alkotmány a közösség (Földrész, állam) és az azon élő emberek szabadságát jelenti, biztosítva annak tulajdon- és birtokszerzési, valamint jogi feltételeit, továbbá kötelezővé téve annak megvédését.
A Teremtő (Alkotó) az anyagi világ akarata szerinti uralásának és formálásának gondolkodási módját (paradigmáját) a Szent Koronával adta át az embernek.
A különböző nemzetek kultúráinak összehangolt érvényesüléseként természeti és életfeltétel-biztosítási (ökológiai és ökonómiai) egységet alkotó területen élő emberek érdekközössége, az állam akkor működik a Teremtő célja szerint, ha társadalmi kapcsolatrendszerének alapjaként elfogadja és alkalmazza az Alkotmányt.
Egy-egy államban érvényesülő gondolkodási mód alapját tehát akkor lehet az állam Alkotmányának tekinteni, ha az az Alkotó céljával való azonosulást fejezi ki az adott közösség hagyományainak folyamatosságában.
Ugyanígy egy Földrészen érvényesülő gondolkodási módot akkor lehet a Földrész Alkotmányának tekinteni, ha az az Alkotó céljával való azonosulást fejezi ki az adott Földrész hagyományainak folyamatosságában.
Ezért minden állam és minden Földrész Alkotmányossága arra a hagyományra élül, amely az Alkotó céljával azonos, ezért nem történelmi, hanem gondolkodási mód (paradigma) szerinti folyamatosságot jelent az Alkotmány jogfolytonossága.
Az a tény, hogy a Teremtő (Alkotó) célját a magyarság őrizte meg a Szent Korona örökségében, azt jelenti, hogy az Istenszülő feladatából részesültünk azzal, hogy a Szent Korona Értékrenddel megteremtett állammal mintát adjuk az emberiségnek az emberi életre. (Magyar Küldetés)”[6]
[1] Bibó István: A kapitalista liberalizmus és a szocializmus-kommunizmus állítólagos kiegyenlíthetetlen ellentéte - https://szkszhu.szksz.com/BiboAkaplib.pdf
[2] Magyarország Alkotmánya a Szent Korona - https://szkszhu.szksz.com/Moalkotmany.pdf
[3] Alaptörvény vázlat: Gondoskodó Magyarország - https://szkszhu.szksz.com/gondoskmoprogram.pdf
[4] Magyarország Alaptörvénye (2011. április 25.) - https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100425.ATV&celpara=#xcelparam
[5] Nemzeti Közszolgálati Egyetem Közigazgatási Szakvizsga jegyzet - https://vtki.uni-nke.hu/downloads/szv/Tankonyvek2013/altalanos_kozigazgatasi_ismeretek_I-modul_a%20kozponti_allami_rendszere_(2013).pdf
[6] „Rendszerváltást, vagy mintha-rendszerváltást?” - https://szkszhu.szksz.com/IBSZ101101.html
__________________________________________
Gazdasági gondolkodási mód (paradigma) váltás
A Lisszaboni Szerződésben megfogalmazott neoliberális diktátum és a Szent Korona Értékrend szabadság-őrző intézkedéseinek összehasonlítása
Felépítés
1. nap |
Bevezetés |
|
|
Neoliberalizmus (a Lisszaboni Szerződés alapján) |
Szent Korona Értékrend |
2. nap |
Négy liberális alapelv |
Minden a Szent Korona tulajdona |
3. nap |
Kizárólagos hatáskörbe utalt területek |
Minden magyar érték a magyar érdeket szolgálja |
4. nap |
A kizárólagos hatáskörrel megcsonkított önrendelkezés (szubszidiaritás) |
Alulról épülő közszabadság |
5. nap |
Tiltó rendelkezések |
Kötelezettségek és jogok összhangja |
6. nap |
Kozmopolitizmus (világpolgárság) |
Szent Korona tagság |
1. nap
Bevezetés
I. Alapvető különbség a két gazdasági gondolkodási mód minta (paradigma) között
A liberális-kapitalizmus és a Szent Korona Értékrend gazdasági gondolkodási mód mintája (paradigmája) közötti alapvető különbség abban mutatkozik, hogy
1.
- a liberális-kapitalizmus lehetőség-monopóliumot hoz létre, amin keresztül kínálatot termel, amelyhez manipulációval hozza létre a keresletet, így felülről irányítja a gazdaságot,
- a Szent Korona Értékend az igények és a lehetőségek összhangját teremti meg, alulról, a településektől felépített rendszert alkotva;
2.
- a liberális-kapitalizmusban az állam a gazdaság kiszolgálója,
- a Szent Korona Értékrendben a gazdaság – éppúgy, mint minden életfeltétel-biztosítás – az embert szolgálja, ennek a szolgálatnak az összehangolását végzi az állam.
Ez a két alapvető különbség visszavezethető a társadalomszervezési gondolkodási mód minta (paradigma) tábla (mátrix) elmélete közötti különbségre.
Azt, hogy a liberális-kapitalista gondolkodási mód minta (paradigma) az állam érdekei fölé rendeli a gazdaságot,
II. Magyarország elvesztésének 12 EU-stációja
bizonyítja, amelynek alapját
az elmúlt 24 év nemzetárulását összefoglaló Lisszaboni Szerződés jelenti.
Magyarország elvesztésének 12 EU-stációja
az elmúlt 20 év nemzetárulását összefoglaló Lisszaboni Szerződés cikkei alapján
1. Minden magyar érték (benne a termőföld) elvesztése
EUM 26. cikk
(2) A belső piac egy olyan, belső határok nélküli térség, amelyben e szerződés rendelkezéseivel összhangban biztosított az áruk, a személyek, a szolgáltatások és a tőke szabad mozgása.
EUM 3. cikk
(1) Az Unió kizárólagos hatáskörrel rendelkezik a következő területeken:
a) vámunió,
b) a belső piac működéséhez szükséges versenyszabályok megállapítása,
c) monetáris politika azon tagállamok tekintetében, amelyek hivatalos pénzneme az euro,
d) a tengeri biológiai erőforrások megőrzése a közös halászati politika keretében,
e) közös kereskedelempolitika.
(2) Az Unió szintén kizárólagos hatáskörrel rendelkezik nemzetközi megállapodás megkötésére, ha annak megkötését valamely uniós jogalkotási aktus írja elő, vagy ha az hatásköreinek belső gyakorlásához szükséges, illetve annyiban, amennyiben az a közös szabályokat érintheti, vagy azok alkalmazási körét megváltoztathatja.
2. A nemzeti termékek védelmének elvesztése
EUM 34. cikk
A tagállamok között tilos a behozatalra vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.
EUM 35. cikk
A tagállamok között tilos a kivitelre vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.
EUM 63. cikk
(1) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti tőkemozgásra vonatkozó minden korlátozás.
(2) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti fizetési műveletekre vonatkozó minden korlátozás.
EUM 101. cikk
(1) A belső piaccal összeegyeztethetetlen és tilos minden olyan vállalkozások közötti megállapodás, vállalkozások társulásai által hozott döntés és összehangolt magatartás, amely hatással lehet a tagállamok közötti kereskedelemre, és amelynek célja vagy hatása a közös piacon belüli verseny megakadályozása, korlátozása vagy torzítása, így különösen:
a) a beszerzési vagy eladási árak, illetve bármely egyéb üzleti feltétel közvetlen vagy közvetett rögzítése;
b) a termelés, az értékesítés, a műszaki fejlesztés vagy a befektetés korlátozása vagy ellenőrzése;
c) a piacok vagy a beszerzési források felosztása;
d) egyenértékű ügyletek esetén eltérő feltételek alkalmazása az üzletfelekkel szemben, ami által azok hátrányos versenyhelyzetbe kerülnek;
e) a szerződések megkötésének függővé tétele olyan kiegészítő kötelezettségeknek a másik fél részéről történő vállalásától, amelyek sem természetüknél fogva, sem a kereskedelmi szokások szerint nem tartoznak a szerződés tárgyához.
EUM 107. cikk
(1) Ha a Szerződések másként nem rendelkezik, a belső piaccal összeegyeztethetetlen a tagállamok által vagy állami forrásból bármilyen formában nyújtott olyan támogatás, amely bizonyos vállalkozásoknak vagy bizonyos áruk termelésének előnyben részesítése által torzítja a versenyt, vagy azzal fenyeget, amennyiben ez érinti a tagállamok közötti kereskedelmet.
3. Pénzügyi függetlenség elvesztése
EUM 282. cikk
(1) Az Európai Központi Bank és a nemzeti központi bankok alkotják a Központi Bankok Európai Rendszerét (KBER). Az Unió monetáris politikáját az Európai Központi Bank és azon tagállamok nemzeti központi bankjai irányítják, amelyeknek hivatalos pénzneme az euro, és amelyek az eurorendszert alkotják.
....
(5) Az Európai Központi Bankkal konzultálni kell a hatáskörébe tartozó valamennyi uniós jogi aktusra irányuló javaslattal, továbbá valamennyi nemzeti jogszabálytervezettel kapcsolatban, és a hatáskörébe tartozó területeken véleményt terjeszthet elő.
EUM 295. cikk
Az Európai Parlament, a Tanács és a Bizottság egyeztetnek egymással, és közös megegyezéssel meghatározzák együttműködésük szabályait. E célból a Szerződéseknek megfelelően kötelező jellegű intézményközi megállapodásokat köthetnek.
4. Kereskedelmi függetlenség elvesztése
EUM 106. cikk
(1) A közvállalkozások és az olyan vállalkozások esetében, amelyeknek a tagállamok különleges vagy kizárólagos jogokat biztosítanak, a tagállamok nem hozhatnak és nem tarthatnak fenn az a Szerződésekkel, különösen az annak 21. és 101–109. cikkében foglalt szabályokkal ellentétes intézkedéseket.
(2) Az általános gazdasági érdekű szolgáltatások működtetésével megbízott vagy a jövedelemtermelő monopólium jellegű vállalkozások olyan mértékben tartoznak a Szerződések szabályai, különösen a versenyszabályok hatálya alá, amennyiben ezek alkalmazása sem jogilag, sem ténylegesen nem akadályozza a rájuk bízott sajátos feladatok végrehajtását. A kereskedelem fejlődését ez nem befolyásolhatja olyan mértékben, amely ellentétes a Közösség érdekeivel.
EUM 207. cikk
(1) A közös kereskedelempolitika egységes elveken alapul; ez vonatkozik különösen a vámtarifák módosításaira, az áruk és szolgáltatások kereskedelméhez kapcsolódó vámtarifa és kereskedelmi megállapodások megkötésére, valamint a szellemi tulajdonjogok kereskedelmi vonatkozásaira, továbbá a külföldi közvetlen befektetésekre, a liberalizációs intézkedések egységesítésére, az exportpolitikára és az olyan kereskedelempolitikai védintézkedésekre, mint a dömping vagy szubvenció esetén meghozandó intézkedések. A közös kereskedelempolitikát az Unió külső tevékenységének elvei és célkitűzései által meghatározott keretek között kell folytatni.
5. Vám elvesztése
EUM 28. cikk
(1) Az Unió vámuniót alkot, amely a teljes árukereskedelemre kiterjed, és magában foglalja a behozatali és kiviteli vámok, valamint az azokkal azonos hatású díjak tilalmát a tagállamok között, továbbá közös vámtarifa bevezetését harmadik országokkal fenntartott kapcsolataikban.
6. Az önálló adópolitika elvesztése
EUM 110. cikk
A tagállamok sem közvetlenül, sem közvetve nem vetnek ki más tagállamok termékeire a hasonló jellegű hazai termékre közvetlenül vagy közvetve kivetett adónál magasabb belső adót.
A tagállamok továbbá nem vetnek ki más tagállamok termékeire olyan természetű belső adót, amely más termékek közvetett védelmét szolgálhatja.
7. Külügy és hadügy elvesztése
EUSZ 18. cikk
(1) Az Európai Tanács, minősített többséggel és a Bizottság elnökének egyetértésével, kinevezi az Unió külügyi és biztonságpolitikai főképviselőjét. Megbízatását az Európai Tanács ugyanilyen eljárás keretében megszüntetheti.
(2) A főképviselő irányítja az Unió közös kül- és biztonságpolitikáját. Javaslataival hozzájárul e politika alakításához, és azt a Tanácstól kapott felhatalmazásban foglaltak szerint végrehajtja. Ugyanez vonatkozik a közös biztonság- és védelempolitikára.
8. Önálló jogalkotás elvesztése
EUM 288. cikk
Az Unió hatásköreinek gyakorlása érdekében az intézmények rendeleteket, irányelveket, határozatokat, ajánlásokat és véleményeket fogadnak el.
A rendelet általános hatállyal bír. Teljes egészében kötelező és közvetlenül alkalmazandó valamennyi tagállamban.
Az irányelv az elérendő célokat illetően minden címzett tagállamra kötelező, azonban a forma és az eszközök megválasztását a nemzeti hatóságokra hagyja.
A határozat teljes egészében kötelező. Amennyiben külön megjelöli, hogy kik a címzettjei, a határozat kizárólag azokra nézve kötelező, akiket címzettként megjelöl.
9. Közigazgatás elvesztése
EUM 7. cikk
Az Unió, valamennyi célkitűzését figyelembe véve és a hatáskör-átruházás elvével összhangban, biztosítja a különböző politikái és tevékenységei összhangját.
10. Belbiztonság elvesztése
EUM 88. cikk
(1) Az Europol feladata, hogy támogassa és erősítse a tagállamok rendőri hatóságainak és egyéb bűnüldöző szolgálatainak tevékenységét, valamint a közöttük folytatott kölcsönös együttműködést a két vagy több tagállamot érintő bűncselekmények és a terrorizmus, valamint az uniós politikák alkalmazási körébe tartozó közös érdekeket sértő bűnözési formák megelőzése és üldözése terén.
(2) Az Europol felépítését, működését, tevékenységi területét és feladatait rendes jogalkotási eljárás keretében elfogadott rendeletekben az Európai Parlament és a Tanács határozza meg. E feladatok a következőket foglalhatják magukban:
a) az információk, így különösen a tagállamok vagy harmadik országok hatóságai, illetve az Unión kívüli szervezetek által szolgáltatott információk összegyűjtése, tárolása, feldolgozása, elemzése és cseréje,
b) a tagállamok hatáskörrel rendelkező hatóságaival közösen vagy közös nyomozócsoportok keretében végzett nyomozati és operatív tevékenységek összehangolása, megszervezése és végrehajtása, adott esetben az Eurojusttal kapcsolatot tartva.
EUM 89. cikk
A Tanács különleges jogalkotási eljárás keretében meghatározza azokat a feltételeket és korlátokat, amelyek mellett a tagállamoknak a 82 és 87. cikkben említett hatáskörrel rendelkező hatóságai egy másik tagállam területén – annak hatóságaival kapcsolatot tartva és velük egyetértésben – intézkedéseket foganatosíthatnak. A Tanács az Európai Parlamenttel folytatott konzultációt követően, egyhangúlag határoz.
11. Igazságszolgáltatás elvesztése
EUSZ 19. cikk
(1) Az Európai Unió Bírósága a Bíróságból, a Törvényszékből és különös hatáskörű törvényszékekből áll. Az Európai Unió Bírósága biztosítja a jog tiszteletben tartását a Szerződések értelmezése és alkalmazása során.
A tagállamok megteremtik azokat a jogorvoslati lehetőségeket, amelyek az uniós jog által szabályozott területeken a hatékony jogvédelem biztosításához szükségesek.
EUM 86. cikk
(1) Az Unió pénzügyi érdekeit sértő bűncselekmények üldözésére a Tanács különleges jogalkotási eljárás keretében elfogadott rendeletekben az Eurojustból Európai Ügyészséget hozhat létre. A Tanács az Európai Parlament egyetértését követően, egyhangúlag határoz.
12. Magyarország kinyitása minden idegen előtt és bezárása az Unión kívülre szakadt minden magyar előtt
EUM 49. cikk
Az alábbiakban megállapított rendelkezéseknek megfelelően tilos a valamely tagállam állampolgárainak egy másik tagállam területén történő szabad letelepedésére vonatkozó minden korlátozás. Ezt a rendelkezést azokra a korlátozásokra is alkalmazni kell, amelyek képviseletnek, fióktelepnek vagy leányvállalatnak egy tagállam valamely tagállamban letelepedett állampolgára által történő alapítására vonatkoznak.
A szabad letelepedés magában foglalja a jogot gazdasági tevékenység önálló vállalkozóként történő megkezdésére és folytatására, vállalkozások, így különösen az 54. cikk második bekezdése szerinti társaságok alapítására és irányítására, a letelepedés országának joga által a saját állampolgáraira előírt feltételek szerint, figyelemmel a tőkére vonatkozó fejezet rendelkezéseire is.
_______________________
Az Európai Egyesült Államok (EU) által tőlünk megvont szabadságjogok többsége a gazdasági függetlenségünk megszűnését jelenti.
Szabadságjogaink elvételének előkészítése történt meg az EU-csatlakozás „felkészülési” időszakában.
III. Magyarország elvesztésére tett előkészítő intézkedések
1. A Római Szerződés aláírása
Az Európai Közösség Alapító Szerződése Róma, 1957. március 25.
(https://www.eu2004.hu/index.php?op=szerzodesek&id=3)
ELSŐ RÉSZ: Alapelvek
3. cikkely
Közösségnek a 2. cikkelyben kitűzött célok érdekében folyó tevékenysége az ebben a Szerződésben előírt feltételekkel és időrendben magában foglalja
a) a tagállamok között az áruk kivitele és behozatala tekintetében a vámok és mennyiségi korlátozások, illetve valamennyi ezekkel egyenértékű hatású intézkedés eltörlését;
b) a közös kereskedelmi politikát;
c) a belső piacot, amelyet a tagállamok között az áruk a személyek, a szolgáltatások és a tőke szabad mozgását gátló akadályok megszüntetése jellemez;
d) a személyeknek a belső piacra való belépésére és azon belüli mozgására vonatkozó intézkedéseket, a 100c. cikkely által meghatározott módon;
e) a közös politikát a mezőgazdaság és a halászat területén;
f) a közös politika bevezetését a közlekedés területén;
g) olyan rendszer létrehozását, amely a belső piac területén folyó versenyt megóvja a torzítástól;
h) a tagállamok jogszabályainak közelítését abban a mértékben, ahogy az a közös piac működéséhez szükséges;
i) a szociálpolitikát, beleértve az Európai Szociális Alapot;
j) a gazdasági és társadalmi kohézió erősítését;
II. CÍM: A MEZŐGAZDASÁG
38. cikkely
(1) A közös piac kiterjed a mezőgazdaságra és a mezőgazdasági termékekkel való kereskedelemre is. mezőgazdasági termékek a termőföld, az állattenyésztés és a halászat termékei, valamint az ezekből közvetlenül származó félkész termékek.
(2) A közös piac létesítéséről szóló rendelkezések a mezőgazdasági termékekre is vonatkoznak, ha a 39-46. cikkely rendelkezései másként nem rendelkeznek.
(3) A Szerződés 2. számú melléklete sorolja fel azokat a termékeket, amelyekre a 39-46. cikkely rendelkezései vonatkoznak.
(4) A mezőgazdasági termékek közös piacának működése együtt jár a tagállamok közös mezőgazdasági politikájának megteremtésével.
2. FEJEZET: A LETELEPEDÉS JOGA
56. cikkely
(1) Ez a fejezet és az ennek alapján hozott intézkedések nem korlátozhatják azoknak a jogi és közigazgatási előírásoknak az alkalmazását, amelyek külföldiekre vonatkozó külön szabályozást tartalmaznak, és amelyek a közrend, a közbiztonság vagy a közegészségügy alapján indokoltak.
(2) Az átmeneti időszak vége előtt a Tanács - a Bizottság javaslatára, az Európai Parlament meghallgatása után - egyhangú szavazással irányelveket bocsát ki ezeknek a törvényeknek, rendeleteknek és közigazgatási előírásoknak a harmonizálására. A második szakasz vége után a Tanács - a 189b. cikkelyben meghatározott eljárás szerint - minősített többséggel irányelveket bocsát ki azoknak a rendelkezéseknek a harmonizálására, melyek a tagállamokban a rendeleti szabályozás, illetve a közigazgatási előírások területére tartoznak.
2. A Koppenhágai kompromisszum aláírása
„... a magyar termelők, a koppenhágai kompromisszum nyomán ma harmadannyi támogatást kapnak, mint a régi tagországok gazdái. Felidézte, hogy az uniós költségvetés kapcsán kibontakozott vitában Magyarország azt javasolta: "Ha felnyitjuk a mezőgazdasági kérdést, ha felnyitjuk azokat a kompromisszumokat, amelyeket az utóbbi időben kötöttünk, akkor felnyitjuk Koppenhágát is." Ezt a felvetést eddig sem a francia Európa-ügyi miniszter, sem a brit miniszterelnök nem utasította vissza”
(Gyurcsány Ferenc A magyar mezőgazdaság ügye nemzeti ügy - https://www.fvm.hu/main.php?folderID=1769&articleID=7032&ctag=articlelist&iid=1)
A Koppenhágai Kompromisszum hatásának részletezését az EU-sarc című rész tartalmazza.
3. Kvóták
A területi támogatás alapja Magyarország termőterületének 77,5 %-a.
A mennyiségi támogatás átlagosan a megtermelhető mennyiség kevesebb, mint felére vonatkozik.
A kvóta teljes hatásának elemzése a „Mezőgazdaság, élelmiszeripar” cím alatt szerepel.
A tételes kvóta tábla:
Mg-i területek |
Magyar adottság |
Magyar igény |
Aláírt kvóta |
Elért szint %-ban adottsághoz - igényhez |
---|---|---|---|---|
Szántóföldi bázisterület (ha) |
4 500 000 |
3 653 353 |
3 487 792 |
81.2 | 77.5 |
Regionális hozam (t/ha) |
* |
5.04 |
4.73 |
* | 93.8 |
Tradicionális durumbúza (ha) |
|
15 000 |
2 500 |
16.7 |
Nem tradicionális durumbúza (ha) |
|
50 000 |
4 305 |
8.6 |
Rizs (ha) |
|
18 000 |
3 222 |
17.9 |
Szárított takarmány (t) |
|
200 000 |
49 593 |
24.8 |
Cukor A (t) |
|
400 000 |
400 454 |
100.1 |
Cukor B (t) |
|
80 000 |
1230 |
1.5 |
Izoglükóz A (t) |
|
130 000 |
127 627 |
98.2 |
Izoglükóz B (t) |
|
10 000 |
10 000 |
100.0 |
Kender (t) |
|
3 108 |
2 061 |
66.3 |
Len (t) |
|
1 461 |
--- |
0.0 |
Paradicsom (t) |
|
321 442 |
130 790 |
40.7 |
Õszibarack (t) |
|
1 000 |
1 616 |
161.6 |
Körte (t) |
|
1 000 |
1 031 |
103.1 |
Dohány (t) |
|
15 000 |
12 355 |
82.4 |
Beszállított tej (t) |
|
2 600 000 |
1 782 650 |
68.6 |
Közvetlenül eladott tej (t) |
|
200 000 |
164 630 |
82.3 |
Szarvasmarha kiegészítõ tám. (Euro) |
|
12 000 000 |
2 936 076 |
24.5 |
Vágási prémium (állat) |
|
480 000 |
235 998 |
49.1 |
Húsmarha prémium (állat) |
|
245 000 |
94 620 |
38.6 |
Anyatehén (állat) |
|
300 000 |
117 000 |
39.0 |
Juh (állat) |
|
1 500 000 |
1 146 000 |
73.9** |
Kecske (állat) |
|
50 000 |
Benne a juhkvótában |
|
*1991-ben a kukorica és a búza hektáronkénti hozama: 6710 és 5190 kg volt.
**A juh és kecske kvótát egyben határozták meg ezért annak együttes igény-értéke a viszonyítási alap. (1 550 000)
4. EU-sarc
Az EU csatlakozással kapcsolatos elvonás és támogatás egyenlege csatlakozás előtti és utáni adatainak elemzését az EU-sarc című rész tartalmazza.
Jellemzőként itt csak egy fontos bizonyítékot tartok szükségesnek kiemelni:
„Az EU a tagországoktól évi hatmilliárd eurót visznek ki, miközben a nettó forrásbevonás – az uniós támogatás – egymilliárd euró körül járhat.” – mondta Lóránt Károly, az Európai Parlament gazdasági tanácsadója a Fixtv „Veled Európa, de nélküled EU” sorozatának 2008. március 14-i adásában.
A tagállamok függetlensége elvételének és a nemzeti sajátosságok figyelmen kívül hagyásával létrehozott törvényszerű következménye a
Különösen a gazdaságra vonatkoztatható a közelmúlt egyik vezető politikusának a véleménye, amely így hangzik:
„Mivel a szocializmus megbukott, azt lehetett mondani, hogy azért kell a neoliberalizmust megreformálni, mert nincs alternatívája. Ezt cáfoltad a nyilvánosságra hozott jogszabály-tervezeteiddel.” A hivatkozott jogszabálygyűjtemény: „Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona” Püski Kiadó 2009.
Barroso is nyilván ezt érezte meg, amikor az „Európai Konföderációról szóló szerződéstervezet” megismerése után 2008. október 4-én a következőt üzente: „A középkori, vallásos Szent Koronára épülő Európai Konföderáció tervezet a legveszélyesebb szélsőség az európai civilizációra.”
Természetes, hogy nemcsak ő, hanem a liberális-kapitalista rendszer minden helytartója fél a Szent Korona Értékrend tisztaságától, hiszen egyértelmű számukra is: a jelenlegi világtörténelmi korszak sírba ereszkedik pénzközpontúságával, a diktatúra szolgájává alázott mátrix-elméletével együtt, és az új világtörténelmi korszaknak az erkölcsi, gondolati és gazdasági tisztaságot megvalósító Szent Korona értékrend lehet a gondolkodási mód mintája, vagyis paradigmája.
———
Vissza